نسخه چاپی

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز به مدت یك ساعت دنبال شد. در این تمرین بازیكنان پرسپولیس گرم كردن و وزنه زدن را در دستوركاری خود داشتند.

به گزارش نما به نقل از فارس، عليرضا رحيمي، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز قرمزپوشان باز هم حضور پيدا کرد، اين در شرايطي بود که ناگهان مدير رسانه‌اي پرسپوليس در حين تمرين به زمين افتاد و غش کرد.

اين اتفاق مدير رسانه‌اي پرسپوليس، همه بازيکنان و کادر فني را شوکه کرده بود، سپس سريعاً با تلاش پزشکان، مديررسانه‌اي قرمزپوشان زير سرم رفت و پس از دقايقي بيهوشي سر حال شد. اين در شرايطي بود که اغلب بازيکنان و کادر فني نگران وضعيت عباسي مدير رسانه‌اي قرمزپوشان بودند.

امروز هم دو دستگي در بين هواداران ديده مي‌شد، اکثر آنها معتقد بودند که پرسپوليس نبايد اسير حاشيه شود و برخي‌ها معتقد بودند که پرسپوليس بايد کمي قوي‌تر بسته مي‌شد.

اما يکي ديگر از نکات تمرين امروز مطالبات بازيکنان بود، برخي بازيکنان از فصل گذشته هنوز از باشگاه طلب دارند و برخي بازيکنان جديد نيز که به آنها قول داده شده بود منتظر دريافت مطالبات خود هستند، اما هنوز خبري از پرداخت پول آنها نشده است.

محمد پنجعلي نيز امروز براي تهيه لباس قرمزپوشان براي حضور در ليگ برتر پيگير اين ماجرا بود و در تمرين قرمزپوشان حضور نداشت.

پرسپوليسي‌ها در تمرين امروز زدن وزنه‌هاي سبک و قدرتي را در دستور کار خود قرار داده بودند.

۱۳۹۳/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...