نسخه چاپی

پایان پروژه مسكن مهر تا سال 92

عکس خبري -پايان پروژه مسكن مهر تا سال 92

رستمیان با تاكید بر این‌كه ساخت این 70 هزار واحد از خرداد‌ماه شروع می‌شود، گفت: در نیمه‌ی اول سال 92 ساخت این‌ها را تمام و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

معاون وزير راه و شهرسازي در حالي كه پايان پروژه‌ مسكن مهر تا پايان نيمه‌ي اول سال 92 را حتمي اعلام كرده است، تحويل 70 هزار واحد مسكوني مهر را تا پايان سال جاري اعلام كرد.

رستميان _ معاون وزير راه و شهرسازي _ در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي زمان اتمام پروژه‌ي ملي مسكن مهر اظهار كرد: همه سعي و تلاش ما اين است كه زحمت را براي دولت‌هاي بعد كم‌تر و تا حد امكان پروژه را به اتمام برسانيم.

وي ادامه داد: در پروژه‌ي مسكن مهر برنامه‌ي تجمعي ساخت 420 هزار واحد بوده و ساخت نزديك به 70 هزار واحد آن به تازگي شروع شده است.

رستميان با تاكيد بر اين‌كه ساخت اين 70 هزار واحد از خرداد‌ماه شروع مي‌شود، گفت: در نيمه‌ي اول سال 92 ساخت اين‌ها را تمام و به متقاضيان تحويل مي‌دهيم.

معاون وزير راه و شهرسازي ادامه داد: 23 هزار واحد آماده تحويل، در حال حاضر داراي سند است و تلاش مي‌كنيم همه زمان با تحويل ساير واحد سند‌هاي آن نيز صادر شود.

وي درباره‌ي تعداد واحد‌هايي كه در سال 91 آماده تحويل مي‌شود، خاطرنشان كرد: در حدود 70 هزار واحد مسكوني در شهرهاي جديد با قيمت هر متر 330 هزار تومان تحويل متقاضيان داده مي‌شود.

وي درباره زيرساخت‌هاي شهرهاي جديد بيان كرد: هر واحدي كه تحويل داده شود، داراي خدمات زيرساخت است و هيچ واحدي بدون زيرساخت تحويل متقاضي نمي‌شود.

۱۳۹۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...