نسخه چاپی

راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز شد

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با شعار محوری "روز جهانی قدس تمركز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدس " به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه‌ نماز جمعه آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، همچنین مراسم راهپیمایی در 770 شهر کشور از مساجد اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه در حال برگزاری است.

این راهپیمایی در حالی انجام می‌شود که رژیم اشغالگر قدس در روزهای گذشته حملات بی‌سابقه‌ای را علیه مردم غزه آغاز کرده که منجر به کشته و زخمی شدن صدها تن از مردم بی دفاع، کودکان و زنان غزه شده است.

در این راهپیمایی مردم با شعارهای "نصر من الله و فتح القریب"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "الله اکبر"، " مرگ بر اسراییل" به مسیرهای راهپیمایی می‌پیوندند.

سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران سخنرانان پیش از خطبه نماز جمعه امروز هستند و خطیب نماز جمعه امروز تهران نیز آیت الله سید احمد خاتمی است.

براساس اعلام ستاد مرکزی قدس و انتفاضه، برای پوشش خبری این روز تعداد 3 هزار و 300 خبرنگار داخلی و خارجی که 210 تن از آنها از عکاسان و خبرنگاران خارجی و بقیه از داخل هستند درخواست داشتند . همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی فعالیت می‌کنند.

صندوق‌های کمک به مردم غزه در طول مسیر‌های راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

۱۳۹۳/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...