نسخه چاپی

ادامه جنایات داعش و فاجعه مسیحیان عراقی

گروهی از مسیحیان در اربیل عراق با برپایی تظاهراتی از سازمان ملل متحد خواستند از آنها در برابر حملات تروریست های داعش حمایت كند.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، صدها مسیحی عراقی که هفته گذشته از خانه های خود در شمال عراق فرار کردند به سمت دفتر سازمان ملل متحد در اربیل تظاهرات کردند و از جامعه بین المللی خواستند به رنجش و فاجعه مسیحیان عراقی توجه کند.نیکودموس داود شرف اسقف کلیسای ارتدکس در موصل گفت:ما در حال برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز با هدف ارسال یک پیام به جهان و سازمان ملل متحد هستیم واین پیام رنجش و فاجعه مسیحیان در عراق است.

وی گفت:ما پیام خود را به سازمان ملل فرستادیم و یکی از پیام ها این است که ما از آنها خواستیم از امنیت دارایی رها شده مسیحیان که اکنون در کنترل کسانی است که آنها را آواره کردند،اطمینان یابند.

تظاهرکنندگان پارچه نوشته هایی داشتند که بر روی آن نوشته شده بود داعش را متوقف کنید.آنها همچنین شعار اگر آنها می خواهند ما مانند مسیحیان بمیریم اجازه دهید هزار بار بمیریم و اگر داعش علیه ما برخاسته است نمی تواند ما را ساکت کند.

52 کشته و 15 زخمی در پنجشنبه خونین عراق

پلیس عراق اعلام کرد در خشونت های پراکنده ای که روز پنجشنبه در مناطق مختلف این کشور رخ داد 52 نفر کشته و 15 نفر دیگر زخمی شدند.پلیس عراق در بیانیه ای اعلام کرد جنگنده های ارتش این کشور 22 نفر از عناصر مسلح داعش را در شمال بعقوبه هدف قرار دادند و کشتند.در این بیانیه آمده است نیروهای امنیتی وابسته به فرماندهی عملیات دجله نیز عملیات امنیتی را در منطقه « جبال حمرین » از توابع شهرک السعدیه در شمال شرق بعقوبه آغاز کردند و بر اثر آن منشی دادگاه شرعی داعش و چهار نفر از همراهان وی کشته شدند.

۱۳۹۳/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...