نسخه چاپی

افشاگری از اعتیاد اوباما در جوانی !+عكس

زمانی كه اوباما در هاوایی در ‘پوناهو’ تحصیل می‌كرده با اسم مستعار ‘بری’ عضو یك گروه از پسران به نام ‘چوم گانگ’ بوده گروهی كه عاشق بسكتبال و مصرف ماری جوانا بوده است.

ر بخش‌هایی از این کتاب که در اینترنت منتشر شده آمده است: زمانی که اوباما در هاوایی در ‘پوناهو’ تحصیل می‌کرده با اسم مستعار ‘بری’ عضو یک گروه از پسران به نام ‘چوم گانگ’ بوده گروهی که عاشق بسکتبال و مصرف ماری جوانا بوده است.

به گزارش سایت خبری تیک Tik.Ir به نقل از ایسنا: در کتاب بیوگرافی باراک اوباما که به تازگی چاپ شده آمده است: وی در دوران دبیرستان و زمانی که دانشجوبوده به ماده مخدر “ماری جوانا” علاقه داشته و در هاوایی عضو یک گروه به نام “چوم گانگ” بوده گروهی که علاقه‌ای وافر به مصرف ماری جوانا و بازی بسکتبال داشته است.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.jpg

به نوشته روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد، در کتاب بیوگرافی باراک اوباما؛ به نوشته دیوید مارانیس، مورخ برنده جایزه “پولیتزر” که در تاریخ ۱۹ ژوئن منتشر می‌شود در خصوص روابط رومانتیک باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در گذشته اطلاعاتی آمده است.

در بخش‌هایی از این کتاب که در اینترنت منتشر شده آمده است: زمانی که اوباما در هاوایی در “پوناهو” تحصیل می‌کرده با اسم مستعار “بری” عضو یک گروه از پسران به نام “چوم گانگ” بوده گروهی که عاشق بسکتبال و مصرف ماری جوانا بوده است.

در این کتاب آمده است: باراک اوباما به همراه اعضای این گروه در یک فولکس واگن که اعضای گروه آن را “چوم واگن” نامیده بودند در حالی که شیشه‌های خودرو را بالا می‌دادند به مصرف ماری جوانا می‌پرداختند.

بعید به نظر می‌رسد که افشای این مسائل لطمه‌ای به زندگی سیاسی باراک اوباما وارد کند.

پیشتر باراک اوباما و حتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۸ پذیرفته بود که در دوران دانشجویی در نیویورک کوکائین را امتحان کرده است.

وی در یک کتاب دیگر در مورد زندگی‌اش ادعا کرده که هرگز هروئین را مصرف نکرده است.

یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد ۵۶ درصد از مردم آمریکا طرفدار قانونی شدن مصرف ماری جوانا مانند الکل و تنباکو در کشور هستند این در حالی است که ۳۶ درصد مخالف این مساله هستند.

در بخش‌هایی از کتاب جدید که در اینترنت منتشر شده آمده است: اگر چه همه اعضای گروه چوم گنگ در زندگی خود موفق شدند اما فردی که به آن‌ها ماری جوانا می‌رساند در یک درگیری به خاطر ضرب‌وشتم شدید جان خود را از دست داد.

۱۳۹۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...