نسخه چاپی

احمدی‌نژاد: هولوكاست واقعی در فلسطین در حال وقوع است

رئیس‌جمهور سابق كشورمان گفت: هولوكاست واقعی هم اكنون در فلسطین در حال وقوع است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان پیش از ظهر امروز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: صحنه فلسطین صحنه قربانی شدن انسانیت است و این انسانیت است که زیر پای شیطان‌ها و شیطان‌صفت‌ها تکه و پاره می‌شود.

وی با تاکید براینکه مسئله فلسطین مسئله انسانی و مذهبی است خاطرنشان کرد: شیطان صفتان که می‌خواهند همه دنیا را ببندند و به اسارت بکشند، امروز صفت خود را در فلسطین به نمایش گذاشتند؛ نشانه‌هایی که امروز در فلسطین می‌بینید حقیقت نظام انگلیس است و آن حرف‌هایی که می‌زنند که می‌خواهیم انسانیت را به پا کنیم امروز در فلسطین دیده می‌شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: هرچه می‌گذرند می‌بینیم حرف‌های امام الهی بود بنابراین موجودیت غیر مشروع، غیرانسانی، اشغالگر، آدم‌کش و تجاوزگر باید حل شود.

رئیس‌جمهور سابق افزود: آنها اگر بتوانند کار غزه را تمام کنند بحث فلسطین تمام است. حالا یک تکه از اردن را می‌کنند می‌دهند به کرانه غربی دو دولت درست می‌کنند و سر مردم شیره می‌مالند و بحث غزه را تمام می‌کنند.

وی تصریح کرد: هولوکاست واقعی در فلسطین است و همه مردم دارند می‌بینند بنابراین نیازی به سندسازی، تبلیغات و فریب‌کاری نیست و اتفاقات فلسطین یک نسل‌کشی است.

۱۳۹۳/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...