نسخه چاپی

رونمایی از سرود جدید مجلس با شعر «علی معلم»

عکس خبري -رونمايي از سرود جديد مجلس با شعر «علي معلم»

در مراسم افتتاحیه مجلس نهم كه هم‌اكنون در حال برگزاری در صحن پارلمان است، از سرود جدید مجلس كه علی معلم شعر آن را سروده، رونمایی شد.


به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز (یکشنبه) 7 خرداد ماه با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و برخی از وزرای کابینه در محل صحن مجموعه بهارستان آغاز شد.

پس از استقرار هیئت رئیسه سنی در جایگاه و قرائت آیات 35 تا 42 سوره مبارکه شورا، علی افراشته معاون اجرایی مجلس هشتم به ارائه گزارشی پرداخت و سپس علیرضا مرندی منتخب مردم تهران در مجلس نهم به عنوان رئیس سنی این مجلس، در صحن پارلمان سخنرانی کرد.

پس از ‌سخنرانی مرندی، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، پیام مقام معظم رهبری به مجلس نهم را قرائت کرد و سپس مراسم تحلیف منتخبین ملت برگزار شد و نمایندگان سوگند یاد کردند.

پس از انجام مراسم تحلیف، از سرود جدید مجلس که علی معلم شعر آن را سروده بود، رونمایی شده و این سرود در مراسم افتتاحیه مجلس نهم در صحن پارلمان پخش شد.

هم‌اکنون مصطفی مجمد‌نجار‌ وزیر کشور در حال ارائه گزارشی از روند برگزاری از روند انتخابات مجلس نهم است.

پس از سخنرانی وزیر کشور، محمد احمدی‌نژاد رئیس جمهور نیز سخنرانی خواهد کرد و سپس شعب 15گانه بررسی‌کننده اعتبارنامه‌های منتخبین ملت تشکیل می‌شود که به طور میانگین هر یک از شعب 19 عضو خواهد داشت.

منتخبین ملت سپس با حضور در مرقد امام خمینی(ره)، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

۱۳۹۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...