نسخه چاپی

تاكید فرمانده سابق سپاه قدس به تسلیح كرانه باختری و منطقه اشغالی ۴۸

سردار وحیدی، توصیه مقام معظم رهبری بر مسلح كرانه باختری را تدبیری برای متفاوت كردن صحنه تحولات در فلسطین خواند و گفت كه باید دولت‌های اسلامی و ایران از تمام تلاش خود برای تسلیح منطقه اشغالی۱۹۷۸ و كرانه باختری استفاده كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم ،سردار احمدی وحیدی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مسلح کردن مردم کرانه باختری برای دفاع، گفت: مسلح کردن کرانه باختری تدبیر بسیار راهبردی مقام معظم رهبری است که عملی شدن آن موجب متفاوت شدن صحنه تحولات فلسطین می‌شود.


 وی با بیان اینکه با مسلح شدن کرانه باختری برگ زرینی در مقاومت مردم فلسطین رخ خواهد داد، تاکید کرد: دولت‌های اسلامی و علاقمندان مردم فلسطین برای تسلیح کردن کرانه باختری باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند و نه تنها بخش کرانه‌ باختری بلکه مناطق اشغالی 1948 را نیز مسلح کنند.


 وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه درباره رسالت دولت جمهوری اسلامی در مسلح کردن کرانه باختریف گفت: همانگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند که جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در تمام ابعاد از فلسطین حمایت می‌کند، انتظار این است که در عملی کردن تدبیر معظم‌له برای مسلح کردن کرانه باختری تلاش لازم انجام شود.

۱۳۹۳/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...