نسخه چاپی

حبیبی : عده ای می خواهند فتنه 88 را پاك كنند

محمد نبی حبیبی دبیر كل حزب موتلفه اسلامی گفت: عده ای می خواهند صورت مساله فتنه 88 را پاك كنند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در مراسم افطار خانواده شهدای حزب موتلفه اسلامی در شام قدس سخن می گفت در ابتدا ضمن یاد و خاطره مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی،حاج ابوالفضل حاج حیدری و شهدای حزب موتلفه اسلامی ضمن تقدیر از حضور حماسی و وحدت آفرین مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس سال 88 که فتنه گران در مقابل راهپیمایی اصلی روز قدس به میدان آمدند، یک نمایش مفتضحانه از طرف ایجاد کنندگان فتنه در خیابان ها بود.


حبیبی تصریح کرد: ایجاد رژیم صهیونیستی در 64 سال پیش در صورتی قابل درک است که از صف بندی دشمنان اسلام مطلع باشیم، ایجاد رژیم صهیونیستی برای تقابل با دنیای اسلام است.


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: در روز قدس سال 88 سردمداران فتنه در راهپیمایی خود در مقابل مردم حضور داشتند و شعار نه غزه ، نه لبنان سر دادند و حالا برخی از اصلاح طلبان بعد از 5 سال از این موضوع تبری می جویند و  اما اگر بعد از 5 سال نیز توبه واقعی کرده باشند شاید خداوند متعال برای گناه کبیره آنها تخفیف قائل شود.


وی تاکید کرد: عده ای تلاش می کنند صورت مساله فتنه 88 را پاک کنند و می گویند اختلافات میان دو رقیب بود در صورتی که بر اساس مستندات فراوان فتنه از ماهها قبل از انتخابات همان سال برنامه ریزی شده بود تا توطئه ای برای براندازی نظام باشد.


حبیبی تصریح کرد: فتنه گران تمام تجربیات انقلاب های رنگی در دنیا را در سال 88 به میدان آوردند. ما عاشورای سال 88 را فراموش نکرده ایم که شعار علیه ولایت فقیه، اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) داده شد و یکی از سران فتنه بعد از عاشورا فتنه گران را خداجوی معرفی کرد.


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه توطئه ها را خنثی می کند گفت: ما هیچگاه از توطئه دشمنان مصون نخواهیم بود . پاک شدن صورت مساله فتنه 88 یعنی ایجاد فتنه های جدید.


وی در پایان اظهار داشت: راه اصلی و حفظ انقلاب از حرکت پشت سر رهبری می گذرد.


همچنین در این مراسم فیلم لکه برگزیده جشنواره فیلم مردمی عمار نمایش داده شد.


 

۱۳۹۳/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...