نسخه چاپی

استرالیا عراق را به حمله هسته ای تهدید كرد

فارس نوشت:
وزیر دفاع استرالیا که از مخالفت بغداد با ورود یکی از هواپیماهای این کشور به آسمان عراق بر آشفته بود، اعلام کرد که اگر دولتش اجازه دهد، به عراق حمله هسته‌ای می‌کند.

شرکت استرالیایی "کوانتس" اعلام کرد که دولت عراق، یک هواپیمای آن را مجبور کرده که مسیر خود را تغییر دهد و اجازه ورود به آسمان عراق را نداده است.

این شرکت هوایی استرالیایی این اقدام بغداد را غیرطبیعی توصیف کرده است.

به گزارش خبرگزاری "النخیل"، "استیفن اسمیت" وزیر دفاع استرالیا نیز با ادبیاتی سلطه جویانه این اقدام بغداد را که نقض حاکمیت یک کشور به شمار می رود ، زیر سوال برد و گفت: چگونه کشوری مثل عراق به خود اجازه می‌دهد که مانع پرواز و ورود هواپیماهای استرالیایی به آسمان این کشور شود؟ اگر دولت استرالیا به من اجازه دهد، به عراق حمله هسته‌ای می‌کنم و نقشه آن را از روی زمین محو می‌کنم زیرا این کشور منشا و اساس مشکلات منطقه عربی و خاورمیانه است. مشکلاتی که هیچ وقت حل نمی‌شوند و تاریخ گواه این حرف من است.

سخنگوی شرکت "کوانتس" در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه گفت: پرواز "QF32" از لندن به سنگاپور، پس از آنکه دولت عراق با ورودش به آسمان این کشور مخالفت کرد، ناگزیر شده که در دبی سوخت‌گیری کند که این اقدام کاملا غیر طبیعی بود.

۱۳۹۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...