نسخه چاپی

گروه تروریستی بعثی تكفیری به كردها هشدار داد!

گروه تروریستی دست نشانده رژیم صهیونیستی و آمریكا موسوم به دولت اسلامی شام(داعش)،روز گذشته،در هشدار شدیدالحنی به كردهای موصل،اعلام كرد كه هر چه سریعتر باید،این منطقه را ترك كنند!

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز ، به کردهای ساکن موصل هشدار داده و ضرب الاجلی 2 روزه نیز برایشان تعیین کرده مبنی بر اینکه باید تا 2 روز آینده،خانه و زندگی خود را ترک کرده و از مناطق تحت سلطه آنها،خارج شوند،در غیراینصورت خودشان به شیوه خود،راسا،اقدام به اخراج آنها خواهند کرد!


رادیو کردابه ،در همین ارتباط،منبعی امنیتی از استان نینوا ،اعلام کرده که تروریستهای موسوم به داعش،به شهروندان کرد، در جبهه چپ شهر موصل،2 روز مهلت داده اند،تا این شهر و مناطق تحت سلطه آنها را سریعا و تا دو روز آتی، ترک کنند.


منبع امنیتی فوق همچنین گفته که:


کردهای موصل،از سوی افراد مسلح سازمان داعش باخبر شده اند،که تنها دو روز مهلت دارند،برای آنکه این شهر را،ترک کنند.تروریستهای داعش،هم شفاهی و کتبی و هم به شیوه های مخصوص،به کردها هشدار داده اند.


این منبع که نخواسته نامش فاش شود،همچنین گفته که؛


پیش از این نیز گروه تروریستی داعش،مسیحیان موصل را تهدید کرده بود،که یا باید مسلمان شوند و یا مالیات بدهند و یا این شهر بزرگ را که سالها در آن زندگی کرده اند را ترک کنند.


به همین خاطر نیز،بخش زیادی از مسیحیان موصل،خانه و کاشانه خود را در این شهر ترک کردند و به مناطق خارج تحت سلطه حکومت گروه تروریستی  موسوم به دولت اسلامی داعش،فرار کردند.

۱۳۹۳/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...