نسخه چاپی

ما پای حمایت از قدس ایستاده ایم

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز مقاومت اسلامی‌‌ همان جیش المهدی است و مقاومت راه خود را پیدا كرده و می‌داند با سازش و مذاكره به جایی نمی‌رسد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ سردار ایرج مسجدی در اجتماع مردم کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: قطعا امسال برگزاری راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت این روز و حمایت از ملت فلسطین با توجه به شرایط جدید منطقه به خصوص جنگ غزه از گستردگی و حماسهٔ بیشتری در سطح ایران و تمام دنیا برخوردار خواهد بود. 
 
وی خاطر نشان کرد: یک افتخار خاص نصیب شما مردم استان کرمان است که سردار سلیمانی در مقاومت و نهضت‌های اسلامی منطقه نقش بسزایی دارند و از زبان بنده که یار و همرزم ایشان هستم جا دارد این افتخار را تبریک گویم. 
 
سردار مسجدی افزود: این واقعیتی انکار ناپذیر است که امروز نهضت‌های اسلامی و انقلاب‌های منطقه به اعتراف دوست و دشمن به واسطه یک سرباز دلاور؛ یک پاسدار انقلاب و یک رزمنده ولایت یعنی سردار حاج قاسم سلیمانی از خطه شهید پرور کرمان است. 
 
وی اظهار داشت: دیشب مقاله‌ای خواندم که نوشته بود اگر آقای سلیمانی نبود؛ داعش بغداد را به سقوط کشیده و نفوذ را به سامرا و کربلا رسانده بود. 
 
مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز کرد: یک انسان رزمنده دلاور؛ فرزند کرمان این پیروزی‌ها را با استان کرمان پیوند می‌دهد و نام کرمان؛ لشکر ثارالله؛ شهدای استان؛ رزمندگان و فرمانده سرافراز این منطقه مایهٔ مباهات و خوشحالی و افتخار است. 
 
سردار مسجدی افزود: هر چه چقدر در این مورد صحبت شود، کم است. 
 
حمایت از مظلوم از عبادت در خانه خدا بهتر است
 
وی در ادامه به تحلیل پیرامون «مقاومت؛ فلسطین و قدس» پرداخت و با بیان روایتی از امام جعفر صادق (ع)؛ گفت: حمایت و کمک به یک انسان مظلوم و مسلمان و مومن از یک ماه عبادت در خانه کعبه ثوابش بیشتر است. 
 
سردار مسجدی اضافه کرد: اسرائیل تا قبل از جنگ ۳۳ روزه هر جنگی بر علیه مسلمان‌ها داشته؛ پیروز بوده و بخش‌هایی از سرزمین‌های اسلامی را تصرف کرده است. 
 
این مسئول اظهار داشت: در این پیروزی‌ها قراردادی با مصر امضا کردند که طبق آن مصر اجاره ندارد در صحرای سینا نیروی نظامی داشته باشد و با اسرائیل تصرف بلندی‌های جولان پیروز جنگ شد. 
 
حزب الله لبنان، زایش انقلاب اسلامی است
 
وی تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی ایران و نهاد مقدس جمهوری اسلامی به زایش حزب الله و فرزندان انقلاب در کشورهای منطقه منجر شد که حزب الله لبنان یکی از آنهاست. 
 
سردار مسجدی افزود: در جنگ ۳۳ روزه اسرائیلی‌ها اعلام کردند هدف ما از جنگ؛ نابودی حزب الله است و آمده بودند تمام مراکز؛ پایگاه‌ها؛ اماکن و امکانات حزب الله را از بین ببرند تا از شر مقاومت لبنان نجات پیدا کنند و سپس از راه زمین وارد منطقه جنوب لبنان شده و آنرا به اسرائیل ملحق نمایند. 
 
صدای سید حسن نصرالله همچنان به گوش می‌رسد
 
وی با بیان اینکه اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه مقابل حزب الله لبنان شکست خورد؛ ادامه داد: اسرائیلی‌ها می‌گفتند ما صدا و سیما را بمباران کردیم ولی صدای سید حسن نصرالله همچنان به گوش می‌رسد. 
 
مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با پیروزی حزب الله لبنان؛ اسرائیلی‌ها انتقام این شکست را در فلسطین بر سر مردم مظلوم آن خالی و جنگ ۲۲ روزه را طراحی می‌کنند که این جنگ هم با هدف نابودی حماس و مقاومت و جهاد اسلامی طراحی می‌شود ولی به شکست دیگری در تاریخ نظامی و سیاسی صهیونیست‌ها منجر می‌گردد. 
 
وی اضافه کرد: در جنگ ۸ روزه هم همین اتفاق افتاد و جای این سوال مطرح است که چرا اسرائیل در جنگ‌های گذشته با چندین کشور پیروز می‌شد اما در این جنگ‌ها شکست خورد؟ 
 
درسی که مقاومت از رزمندگان و شهدای ما گرفت


سردار مسجدی خاطر نشان کرد: مقاومت اسلامی؛ فلسطینی و لبنانی یک درس بزرگ از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی؛ رزمندگان؛ امام خمینی و شهدای ما گرفتند که در مقابل دشمن باید مقاومت شهادت طلبانه کرد و کوتاه نیامد؛ ایستاد؛ شهید داد و نتیجه آن نصرت الهی و پیروزی در صحنه است. 
 
وی با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان بسیجی کرمان؛ مشهد و خوزستان و دیگر نقاط کشور بدون تجهیزات در دفاع مقدس، اظهار داشت: رزمندگان مقاومت امروز راه خود را پیدا کرده‌اند هر چند از آموزش و حمایت ما برخوردارند و مقاومت فلسطین از فرزندان و شهدای شما مردم سلحشور درس و مشق گرفته است. 
 
این یادگار دفاع مقدس افزود: امروز حزب الله سازندهٔ سلاح تسلیحاتی است و شاید نیاز نباشد ما به آن‌ها لجستیک و تجهیزات بدهیم. 
 
هیچ ابایی نداریم بگوئیم ما پای حمایت از دولت‌های مقاومت سوریه؛ عراق و نهضت‌های اسلامی می‌ایستیم
 
مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر نیاز باشد هم حمایت خواهیم کرد و هم سیاست و راهبرد و تدبیر ارائه خواهیم کرد و هیچ ابایی نداریم که به همه دنیا بگوئیم ما پای حمایت از دولت‌های مقاومت سوریه؛ عراق و نهضت‌های اسلامی می‌ایستیم. 
 
وی اضافه کرد: در مسئله سوریه همه کشورهای همسایه و اروپا و امریکا حتی شورای امنیت از داخل و خارج سوریه بسیج شدند تا دولت را و حلقه وصل مقاومت و جمهوری اسلامی را پاره کنند و این تنها ایران اسلامی بود که از دولت مقاومت در سوریه حمایت می‌کرد. 
 
شیعیان عراق با یک فتوا بسیج شدند
 
وی گفت: امروز شیعیان عراق با یک فتوای آیت الله سیستانی برای دفاع از عتبات و مقابله با نیروهای تکفیری بسیج می‌شوند و همچنین در مقابله با سوریه؛ همه ناکام می‌مانند. 
 
مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: امروز در غرب کشور عراق و شرق سوریه، حیات خلوتی ایجاد کرده‌اند و با پول عربستان؛ امارات؛ اردن و حمایت امریکا به جان دولت اسلامی عراق و مقاومت سوریه افتاده‌اند وگرنه چرا سراغ کشور عربستان و اردن نمی‌روند؟ 
 
وی با اشاره به تحویل ۲۵۰ماشین صفر کیلومتر به داعش در مقابله با حکومت‌های عراق و سوریه گفت: هدف از بین بردن مقاومت اسلامی نشات گرفته از ملت سلحشور ایران است که قدرت اول منطقه؛ می‌باشد. 
 
سردار مسجدی اضافه کرد: دشمن قصد دارد اول بازوان و اطرافیان و همسایگان را ساقط کند و با از بین بردن حلقه‌های وصل کاظمین؛ سامرا و کربلا را بگیرند و با تخریب اماکن مقدسه فاجعه انسانی و بشری بیافرینند. 
 
وی تصریح کرد: امروز منطقه صحنه دلاوری رزمندگان اسلام است؛ از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ یعنی ۱۲ سال است امریکا و صهیونیست‌ها در حال آموزش نیرو و بسیج آن‌ها با تجهیزات و امکانات هستند و از روزی که دولت اسلامی در عراق برسر کار آمد این‌ها انفجار‌ها و توطئه‌ها را شروع کردند و زوار را در مسیر حرم می‌کشتند. 
 
سردار مسجدی اظهار نمود: اما بدست توانای فرزندانی که درس پایداری و مقاومت را از جمهوری اسلامی آموخته‌اند؛ با مقاومت، دشمن عقب رانده شد و امنیتی پایدار با نیروی مردمی و با کمک مستشاری و آموزشی رزمندگان اسلام برقرار کردند. 
 
وی تاکید کرد: امروز مقاومت اسلامی‌‌ همان جیش المهدی است و مقاومت راه خود را پیدا کرده و می‌داند با سازش و مذاکره به جایی نمی‌رسد.

۱۳۹۳/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...