نسخه چاپی

تبریك عید فطر لاریجانی به روسای مجالس كشور های اسلامی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس كشورهای اسلامی و جمعی از شخصیت‌های سیاسی منطقه، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریك گفت.

به گزارش نما به نقل از فارس متن کامل پیام علی لاریجانی به روسای مجالس کشورهای اسلامی و جمعی از شخصیت‌های سیاسی منطقه به شرح ذیل است:

خرسندم پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ امت پیامبر مکرم اسلام محمد (ص) را به جنابعالی و همه همکاران گرامیتان صمیمانه تبریک گفته و قبولی طاعات و عبادات شما را از درگاه احدیت مسئلت کنم.

عالیجناب؛

حوادث جاری در بخش وسیعی از جهان اسلام چنان فجیع و دردناک است که اندوه و غم آن را نمی‌توان با قلم و زبان بیان کرد.

رواج قساوت، بی‌رحمی، برادرکشی، نفرت‌پراکنی مذهبی به نام دین مبین اسلام، پیوندهای مودت آمیز و برادرانه میان امت اسلامی را در معرض تهدید جدی قرار داده است و بدون تردید رژیم اشغالگر قدس به عنوان مهمترین خطر فراروی جهان اسلام که همچنان با نسل‌کشی و جنایات سازمان یافته، ملتی را آواره و از حق زیستن در سرزمین شان محروم کرده، بیشترین منفعت را از وضع کنونی خواهد برد.

نباید اجازه داد تا فضای غبارآلود ناشی از اقدامات گروه‌های تکفیری ـ تروریستی برای اختلاف‌افکنی و شعله‌ور کردن آتش جنگ و درگیری مذهبی میان امت اسلامی، خطر صهیونیسم برای جهان اسلام و ضرورت احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین و آزادی این سرزمین را به فراموشی سپارد، آزادی قدس شریف و سرزمین‌های فلسطین خواست همه مسلمانان با هر نژاد، ملیت و مذهبی است.

یقینا همفکری و رایزنی پارلمان‌های اسلامی در برون رفت از شرایط دشوار کنونی و تحکیم همبستگی کشورهای اسلامی می‌تواند بسیار مفید و سازنده باشد.

بار دیگر ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی، از خداوند منان بهترین آرزوهای قلبی‌ام را توأم با سلامتی و عزت برای جنابعالی مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...