نسخه چاپی

وعده اعضا برای جبران تندروی‌های خانه احزاب

عضو كمیسیون ماده 10 احزاب از بحث و تبادل نظر پیرامون بازگشایی خانه احزاب در كمیسیون ماده 10 خبر داد و گفت: با توجه به اینكه خانه احزاب در گذشته گرایش خاصی داشت اعضا برای جبران این تندروی‌ها وعده داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس ،علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی‌ درباره برنامه کمیسیون ماده 10 برای کمک به بازگشایی خانه احزاب، اظهار داشت: شما دعا کنید کمیسیون ماده 10 احزاب تشکیل شود چرا که ماه‌ها است این کمیسیون تشکیل نشده است.

زاکانی افزود: اصل تشکیل یک مجموعه صنفی این است که اعضا بتوانند کنار یکدیگر صحبت‌های خود را داشته باشند و در این صورت کار مفیدی است که سلایق مختلف سیاسی در یک اتاق فکر به پایه بالاتری از نظر برسند و بتوانند فعالیت مشترک خود را برای ارائه یک نقشه راه مشخص جهت بهبود وضع موجود در شرایط جامعه ارائه دهند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یادآور شد: متأسفانه در گذشته خود خانه احزاب تبدیل به یک حزب شده بود و با گرایشی خاص فعالیت می‌کرد که در جلسه با وزیر کشور همه فعالان حزبی از این موضوع برائت جستند.

*وعده فعالان حزبی برای جبران تندروی‌های خانه احزاب

وی تاکید کرد: در این جلسه حتی برخی از آقایان گفتند اگر در گذشته تندروی هم صورت گرفته است، باید حتما جبران شود.

زاکانی در پاسخ به این سؤال که آیا شما محوریت کمیته اجرایی را برای بازگشایی خانه احزاب قبول دارید یا سازوکار دیگری مد نظر شماست، گفت: قرار شد شیوه جدیدی بنیان‌ گذاشته شود و وزیر کشور نیز توضیح داد اگر احزاب راه حلی در این زمینه دارند ارائه دهند و در غیر اینصورت خودشان در وزارت کشور این کار را انجام می‌دهند.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب درباره اینکه راه حل شما برای بازگشایی خانه احزاب چیست، خاطرنشان کرد:‌ باید این موضوع را در کمیسیون ماده 10 احزاب مورد بحث قرار دهیم تا کاری جمعی از طریق این کمیسیون اعلام شود.

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...