نسخه چاپی

رئوفیان : دولت یازدهم نسبت به احزاب احساس دین می‌كند

مسائلی نظیر طرح قانون جرم سیاسی، بازگشایی خانه احزاب، طرح اصلاح قانون احزاب و راه اندازی شعب استانی احزاب از سوی برخی از دبیران كل و افراد حاضر در جلسه شب گذشته مطرح شد و وزیر كشور می تواند از نقطه نظرات و رهنمودهای دبیران كل احزاب استفاده كند.

به گزارش نما به نقل از ایلنا ،دبیرکل حزب ایران زمین تاکید کرد: اینکه دولت یازدهم نسبت به احزاب یک احساس دینی می‌کند که می‌خواهد آن را ادا کند.

ابوالقاسم رئوفیان، در خصوص جلسه شب گذشته دبیران کل احزاب با وزیر کشور گفت: وجه تمایزی که جلسه شب گذشته با جلسات قبلی داشت، در این بود که استانداران نیز در این جلسه حضور داشتند و می‌توان جلسه مذکور را یک جلسه منحصربه‌فرد دانست.

وی ادامه داد: جلسه شب گذشته نشان از نگاه مثبت دولت یازدهم در رابطه با توسعه سیاسی و اهمیت دادن به احزاب و شنیدن نقطه‌نظرات و انتظارات آنها بود.

سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه دولت یازدهم نسبت به احزاب یک احساس دینی می‌کند که می‌خواهد آن را ادا کند، اظهار داشت: دولت به این باور رسیده که احزاب می‌توانند فعالیت موثری در جامعه داشته باشند و احزاب هم باید به این نقطه رسیده باشند که باید به قانون الزام داشته باشند که این باور و الزام نشان از توسعه سیاسی دارد.

رئوفیان در خصوص مباحث مطرح شده از سوی دبیران کل احزاب در جلسه شب گذشته تصریح کرد: مسائلی نظیر طرح قانون جرم سیاسی، بازگشایی خانه احزاب، طرح اصلاح قانون احزاب و راه‌اندازی شعب استانی احزاب از سوی برخی از دبیران کل و افراد حاضر در جلسه شب گذشته مطرح شد و وزیر کشور می‌تواند از نقطه نظرات و رهنمودهای دبیران کل احزاب استفاده کند.

دبیرکل حزب ایران زمین با اشاره به صحبت‌های وزیر کشور در این جلسه یادآور شد: آقای رحمانی فضلی اشاره کردند که با توجه به پیش رو بودن برنامه ششم توسعه احزاب باید در حوزه‌های مختلف برنامه‌هایی داشته باشند و وزارت کشور را برای پیشبرد امور یاری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می‌توان انتظار داشت که استمرار این جلسات می‌تواند به نتایج و دستاوردهای قابل قبولی در عرصه سیاست داخلی و فعالیت‌های حزبی و سیاسی منجر شود.

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...