نسخه چاپی

راز دیدارهای شبانه متهم با آقای خاص

عکس خبري -راز ديدارهاي شبانه متهم با آقاي خاص

متهم پرونده از راز برخی دیدارهای شبانه با آقای خاص پرده برداشت.

به گزارش نما به نقل از فارس در ادامه رسیدگی به پرونده فساد 3 هزار میلیادرد تومانی قاضی سراج از آقای «الف.گ» خواست تا به عنوان مطلع در جایگاه قرار گیرد و اطلاعاتی درباره رازهای پنهان پرونده بدهد.

متهم در جایگاه قرار گرفت و مدعی شد فیلم اصلی را یک سری افراد دیگر بازی کردند و ما امروز تماشاگر این فیلم هستیم. در یک میدان مین گرفتار شدیم شما به عنوان قاضی مین‌های ضد تانک را خنثی می‌کنید و ما هم وظیفه خنثی کردن مین‌های گوجه‌ای را برعهده گرفتیم.

وی افزود: وقتی یک فردی برای ازدواج یک زن انتخاب می‌کند بعد از چند سال شاید بفهمد انتخاب اشتباه بوده و این قاعده برای ما هم رخ داده که امروز فهمیدیم کاری که چند سال پیش انجام داده‌ایم کار اشتباهی بوده است.

الف. گ افزود: می‌خواهم به عنوان یک متهم چند تذکر را به بعضی از مدیران جمهوری اسلامی بگویم مدیر واقعی کسی بود که در کربلای 5 شهید شد و امروز شما مدیران از روی خون او رد شدید و به راحتی دروغ هم می‌گویید، تطمیع هم می‌شوید پای سخنرانی هم که میان می‌آید خوب حرف می‌زنید و هنوز در جریان این رسیدگی به این دادگاه پشت پرده‌اید.

متهم تصریح کرد: اگر شما مدیران همین مسیر مرا پیش بروید مطمئن باشید این شتر در خانه شما هم می‌خوابد و به دادگاه خواهید آمد. متاسفانه فضایی ایجاد شده که اگر به برخی از مدیران دولتی پول ندهی نمی‌گذارند کار کنی تازه همین مدیران هستند که عدالت‌خواه هم می‌شوند آنقدر حزب‌اللهی از آب درمی‌آیند که نمی‌شود با آنها کار کرد و چپیه به درو دیوار اتاقشان آویزان می‌کنند.

وی گفت: صحبتم با بخشی دیگری ازجامعه یعنی همان تجار هم است که به دنبال سود زیاد هستند و متاسفانه سود زیاد هم این گرفتاری‌ها را به دنبال می‌آورد. متاسفانه یکسر ی از مدیران شرکتهای خصوصی هم مثل من هستند که کلاه شرعی می‌گذارند و هر قراردادی را امضا می‌کنند .

وی گفت یک تذکر به مدیران مالکان و سرمایه‌داران دارم. امروز خسروی اینجا قرار گرفته اما بعید نیست که شما هم اگر به دنبال زیاده‌روی باشید گرفتار ‌شوید. وی گفت خسروی هم یک سوگلی بود البته خسروی زمانی را می‌گویم که هنوز آلوده بانکها نشده بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از مدیران با پول تطمیع می‌شوند در حالی که من کسی هستم که نه گرفتار سود و نه تطیمع شدم یک ریال پول غیرشرعی هم نگرفتم من فردی بودم که محور خرمشهر شلمچه را درست کردم.

وی افزود: البته یک پروژه‌ای به نام فولاد خوزستان زاییده شده است که البته من نمی‌دانم پشت پرده آن چیست ولی باید یک سری مسایل را به شما بگویم.

«الف.گ» با اشاره به موضوع دیدار مخفیانه با آقای خاص یا همان آقای «م »در هتل لاله تهران اشاره کرد و گفت: در آن جلسه که در روز ششم محرم سال 89 برگزار شد به دیدار آقای می‌رفتیم در حالی دفتر کار این آقا در میدان پاستور بود اما برای اینکه ورود و خروج‌ها مشخص نشود ما را به هتل لاله بردند.

وی گفت: پس از رد شدن از یک راهرو مخوف به یک اتاق در انتهای راهرو راهنمایی شدیم که گروه‌های مختلفی می‌آمدند و می‌رفتند ما هم نهایتا به دیدار آقای م نایل آمدیم که البته مدیریت کلان آن جلسه با آقای «ی» بود هر چند که آقای م خواب بود و کسان دیگری از محتویات جلسه صحبت می‌کردند.

الف- گ با اعلام این مطلب که پروژه هتل لاله باید برسی کاملی شود گفت: این پروژه به تنهای یک مک‌فارلین است که باید بررسی شود که در آن چه اتفاقاتی افتاده است.

وی گفت: جلسه بعدی ما در نهاد و ساختمان کوثر برگزار شد که یک جلسه کاملا صوری بود در آنجا بود که اولین پیشنهاد دو طبقه کردن محور نور - رامسر به میان آمد. خسروی در آنجا گفت ما برای انجام این پروژه از شما پول نمی خواهیم کافی است ا ز 50.5 درصد شرکت فولاد خوزستان را به ما بدهید.

متهم افزود: پس از آن جلسه به ساختمان سفید نهاد رفتیم و در آن جلسه عملا واگذاری فولاد به ما ابلاغ شفاهی شد و مقرر شد فولاد از سوی آقای «ی» به ما داده شود ولی در زمان قیمت 50.5 درصد فولاد با ما 1500 میلیارد تومان محاسبه شده است.

متهم ادامه داد:‌البته خوشحالم که آقای «ن» به وزارت راه آمد زیرا این فرد یک آدم بسیجی است که نمی‌گذارد آن حیاط خلوت‌های گذشته ایجاد شود هرچند مطمئن هستم او را پیر می‌کنند چون در آنجا یک مافیای بزرگ وجود دارد.

وی به دو، سه جلسه قبل دادگاه اشاره کرد و گفت: در آن جلسه من گفتم که عده‌ای در وزارت راه و راه‌آهن می خواستند مرا از کار بیکار کنند در حالی که فهمیدم آقای ی دستور برکناری مرا به مه‌آفرید خسروی داده هر چند که مه‌آفرید به این دستور عمل نکرد.

وی خطاب به آقای م یا آقای خاص گفت: از شما می‌خواهم دعای فرج نخوانید چون شما اعتقادی به این حرف ندارید شما دستور نایب امام زمان را جامع عمل نمی‌پوشانید اگر دستور نایبش را انجام می‌دادید وقتی این سید خدا نامه نوشت که شما به درد یک کاری نمی‌خورید هر چند که زال گفته بود شما بمانید که شما که اسفندیار بودید می رفتید حال هی برو نیویورک و دعای فرج بخوان هر چند که به این حرف اعتقادی نداری.

وی خطاب به یکی از متهمین گفت اینقدر نگویید دزدگیرها خاموش است اگر دزدگیرها خاموش بود ما اینجا نبودیم و هواپیمای جاسوسی آمریکایی به زمین نمی‌نشست فقط برخی از سنسورها میانش دلار و تراول گیر کرده است. اگر دلارها را بیرون بکشید به درستی کار می‌کنند.

وی گفت: آن مسئولی که پسرش خط ریش آنچنانی می‌گذارد یا روسری خانواده‌اش عقب رفته است نشانه خوردن نان حرام است.

من امروز پیراهنم از پشت پاره شده است زیرا به زلیخانی این گروه نه گفته‌ام و رشوه نگرفتم.

قاضی سراج خطاب به متهم گفت: ممطئن باشید بسیجی واقعی رشوه نمی‌گیرد و کار خلاف نمی‌کند آنها که ظاهرسازی می‌کنند و فریب می‌دهند بسیجی واقعی نیستند.

۱۳۹۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...