نسخه چاپی

حداد: توافق با لاریجانی منتفی است

عکس خبري -حداد: توافق با لاريجاني منتفي است

كاندیدای ریاست مجلس نهم احتمال توافق خود با علی لاریجانی درباره ریاست مجلس آینده را منتفی دانست.

به گزارش نما ، غلامعلی حدادعادل منتخب اول مردم تهران در مجلس نهم در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سؤالی درباره احتمال توافق وی با علی لاریجانی درباره ریاست مجلس و ریاست فراکسیون اصولگرایان گفت که صحبتی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد این اتفاق بیفتد، تصریح کرد: حرف ما این بود که مانند دوره گذشته قبل از انتخاب رئیس در جلسه علنی مجلس، همه در یک فراکسیون اصولگرایان جمع شوند و هرچه در این فراکسیون تصمیم‌گیری شد، همان در صحن مجلس اعلام شود اما ظاهراً دوستان این روش را نپسندیدند و خودشان یک فراکسیون مانند فراکسیون اصولگرایان تشکیل دادند و می‌خواهند تصمیمات این فراکسیون را به صحن مجلس بیاورند.

رئیس مجلس هفتم در پایان احتمال توافق خود با لاریجانی را منتفی دانست.

حداد : 87 نفر به من رای دادند

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه مراسم تجدید بیعت منتخبین مردم با شهدا در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در خصوص سخنان امروز رئیس جمهور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور نصحیت کردند و خوب بود؛ رئیس جمهور صحبت‌هایی را ارائه دادند که انشاالله مفید خواهد بود.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص جلسه بعد از ظهر امروز اصولگرایان اظهار داشت: ما از همه دعوت کرده‌ایم تا در این جلسه حضور پیدا کنند.

حدادعادل در پاسخ به این سؤال که آقای جلالی روز گذشته اعلام کرده بود که فراکسیون رهروان ولایت در جلسه امروز حضور پیدا نمی‌کند، گفت: آنها اختیار خودشان را دارند ولی ما دعوت کرده‌ایم تا همه حضور پیدا کنند؛ ما سعی کرده‌ایم به همه بگویم که در جلسه امروز حضور پیدا کنند.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سؤال که در جلسه روز گذشته فراکسیون چند نفر بر ریاست شما اجماع داشتند، اظهار داشت: فکر می‌کنم 87 نفر بودند و من اسامی 87 نفر را دیدم؛ ما رای‌گیری با ورقه انجام ندادیم و در واقع رای‌گیری اجماعی بود و اینکه در بعضی از جاها نوشتند 50 نفر رای دادند، از اکاذیب رایج در این روزها است.

حدادعادل گفت: در حال حاضر نمی‌شود به طور قاطع در مورد ریاست مجلس اظهارنظر کرد و بهتر است 24 ساعت دیگر صبر کنیم.

وی در خصوص احتمال رایزنی با لاریجانی برای تقسیم وظایف در فراکسیون اصولگرایان و ریاست مجلس اظهار داشت: آقای لاریجانی که رئیس مجلس و فراکسیون اصولگرایان بود و بهتر است اجازه دهیم مجلس نهم هم از این مرحله بگذرد تا ببینیم اوضاع چطور می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: ما تلاش می‌کردیم که انتخاب رئیس مجلس مثل دور هشتم باشد ولی بعضی دوستان که فراکسیون جدید تشکیل داده‌اند، این روش را نپسندیده‌اند و به نظر من در این دوره انتخابات به صحن علنی کشیده می‌شود.

۱۳۹۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...