نسخه چاپی

ترقی : به نفع هاشمی و خاتمی نیست كه به صورت علنی ائتلاف كنند

حمایت هاشمی و خاتمی از اصلاح طلبان به نفع نسل جوان این طیف تمام نمی شود.

به گزارش نما به نقل از اریا ، حميدرضا ترقي،ضو شوراي مرکزي حزب موتلفه گفت:ائتلاف آيت الله هاشمي رفسنجاني و خاتمي در انتخابات مجلس دهم موجب شفاف ترشدن هويت اصلاح طلبان مي شود و مردم بهتر مي توانند تکليف خودشان را با اين جريان مشخص کنند.
وي افزود:ائتلاف هاشمي و خاتمي مشخص مي کند که آيا از ليست اصلاح طلبان حمايت مي کنند يا از ليست اعتدالگرايان لذا رقيب هم باتوجه به اين مساله برنامه ريزي خواهد کرد .
اين فعال سياسي اظهار داشت:بنده تصور نمي کنم به مصلحت آقايان خاتمي و هاشمي باشد که به صورت علني وارد چنين ائتلافي شوند چراکه مهره هاي قديمي اصلاح طلب سوخته اند و ديگر قابل مطرح شدن براي رقابت انتخاباتي نيستند بنابراين به نظر نمي رسد مديريت علني اين دو شخصيت به نفع نسل جوان اصلاح طلب تمام شود.
وي گفت:بعيد است جريان اصلاح طلب از پشتوانه و مديريت علني هاشمي و خاتمي استفاده کند .
ترقي ائتلاف هاشمي و خاتمي را موجب تقويت و انسجام اصولگرايان دانست و تاکيد کرد:اصولگرايان در چنين شرايطي براي فعاليت در انتخابات و انسجام انگيزه بيشتري خواهند داشت .
وي درباره يکي شدن اصولگرايان و جريان احمدي نژاد نيز گفت:تاکنون اصولگرايان نسبت به اين جريان اقبالي نشان نداده اند البته جريان آقاي احمدي نژاد دو طيف هستند يک جريان از شخص آقاي احمدي نژاد و مشايي سمپاتي دارند و ديگري جرياني است که در ستادهاي انتخاباتي احمدي نژاد حضور داشته اند اما نسبت به ايشان انتقادهاي شديدي هم دارند البته درعين حال انسجامشان را حفظ کرده اند ،اين جريان ممکن است با ديگر اصولگرايان يکي شوند.

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...