نسخه چاپی

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی:

روز قدس امسال یك روز سیاه برای رژیم صهیونیستی بود

محمد نبی حبیبی دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عظمت برپایی روز قدس گفت: روز قدس امسال یك روز سیاه برای رژیم صهیونیستی بود.

بهگزارش  نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امسال ما شاهد یک نفرت جهانی علیه ستم به ملت فلسطین در سرزمینهای اشغالی بودیم.


حبیبی بیان داشت: جنایات بی شمار صهیونیستها در غزه که صاحب نظران جهانی آن را در حد جنایات جنگی توصیف می کنند باعث شد امسال توجه جهانیان به موضوع فلسطین بیشتر شود.


وی افزود: مقاومت مظلومانه ملت فلسطین به ویژه مردم غزه در زیر باران موشک و بمب نمادی از جهاد در راه خدا و پایداری برای آزادی قدس شریف است.


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: عظمت حضور ملت ایران در سراسر کشور و پیش از 80 کشور جهان در روز قدس نشان داد که آزادی قدس شریف و دفاع از ملت مظلوم فلسطین در دستور کار آزادیخواهان جهان است.


وی افزود: مردم کرانه غربی رود اردن باید همانند مردم غزه مسلح شوند و همانند دو لبه قیچی ، رگ حیات رژیم صهیونیستی را قطع کنند.


حبیبی با اشاره به اوضاع صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی گفت: مقاومت رزمندگان اسلام در غزه باعث شد نزدیک به 20 روز صهیونیستها در زیر زمین و پناهگاهها زندگی کنند. موج فرار و خودکشی در ارتش صهیونیستی این رژیم را به استیصال رسانده است. پذیرش شکست تنها  راه این رژیم در جنگ چهارم و انتفاضه رمضان است. رژیم صهیونیستی راهی جز پذیرش شروطحماس در ورد آتش بس را ندارد.


وی با نقد مواضع اروپا و آمریکا در مورد فجایع غزه اظهار داشت: غرب همواره دفاع رژیم صهیونیستی در برابر حماس را مشروع تعریف کرده است، حال آنکه این اولا دفاع نیست، حمله و تهاجم است و ثانیا اگر صهیونیست ها حق دارند از خود دفاع کنند سوال این است فلسطینی ها حق ندارند برای آزادسازی سرزمین خود و دفع تجاوز از خود دفاع کنند.وجدان بیدار جهانیان در این داوری حق را به مظلومان فلسطینی می دهد لذا مقاومت مسلحانه فلسطینی ها امری مشروع برای دفاع از خود و سرزمینشان است.


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تمدید توافق ایران و 1+5 بیان داشت: نمی دانم ما در 4 ماه تمدید شده این توافق چه چیز ناگفتنی در این 6 ماه داشته ایم که نگفتیم. یا طرف غربی حرفهای ناگفته ای را نگفته می خواهد در چهار ماه آینده بگوید.


وی افزود: این نوعی وقت هدر دادن است. لذا فکر می کنم ما بیش از آنچه امید به توافق داشته باشیم، باید تلاش کنیم ببینیم برگشت به نقطه اول با چه مکانیزمی باید صورت گیرد، لذا اگر غرب روی مواضع خود اصرار داشته باشد از باب هزینه فایده کردن قطعا به نفع ما است و به نقطه اول برگردیم و بپذیریم که اعتماد به آنها یک سراب است.


حبیبی همچنین در مورد بسته پیشنهادی دولت برای خروج از رکود گفت: طی هفته گذشته این بسته مورد نقد اقتصاددانان قرار گرفته است که بیشتر آنها هم اقتصاددانان طرفدار دولت هستند. باید یک راهکاری دولت برای شنیدن این نقدها و اصلاح بسته پیشنهادی پیدا کند.


وی ادامه داد:دولت باید نسبت بهاین بسته پیشنهادی با ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی را روشن کند و ضمنا بگوید برنامه زمانبندی خروج از رکود بر اساس این بسته چگونه خواهد بود.


وی همچنین تصریح کرد: اگر این بسته به صورت لایحه به مجلس برود دولت باید پیش بینی کند  در مجلس چه بر سر این بسته خواهد آمد ضمن اینکه ربط این بسته با بودجه 93 و نیز 94 کل کشور چه خواهد بود. اینها سوالاتی و ابهاماتی است که دولت هنوز به آن پاسخ نداده است.


حبیبی در پایان  با تبریک روز عید سعید فطر به مسلمانان جهان و به ویژه مردم ایران خاطر نشان کرد: روز فطر موسم پاداش یک ماه عبادت و پارسایی است. روز عید شرافت و کرامت است. لذا آن را باید قدر بدانیم و خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ سپاسگذار باشیم.


 

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...