نسخه چاپی

قدردانی نایب رئیس مجلس از عملكرد رمضانی سیما

نایب رئیس مجلس از عملكرد سیما به ویژه در ایام ماه مبارك رمضان و به تصویر كشیدن حضور با شكوه مردمی در روز جهانی قدس قدردانی كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي فرد در اين نشست با قدرداني از برنامه هاي رمضاني سيما ، اين برنامه ها را در جهت نشر معارف اسلامي ارزيابي كرد . وي همچنين انعكاس راه پيمايي عظيم مردم در روز قدس را در شبكه هاي مختلف سيما ارزشمند دانست و از تلاش همه كساني كه در اين امر تلاش كردند قدرداني كرد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي به مديران سيما گفت: هم اكنون مسئوليت سنگين و دشواري براي نمايش اقتدار نظام در منطقه ، كشورهاي اسلامي و جهان، به عهده شماست .

وي ضمن بيان موعظه اخلاقي در اين جلسه گفت: تقوا حضور دين در حوزه زندگي و در متن تلاش هاي انساني است و انسان مومن متقي با دو پوشش ايمان و عمل صالح به كار و كوشش مشغول است.

نائب رئيس اول مجلس از مديران سيما خواست در ساخت برنامه ها فضايي ايجاد كنند كه مخاطب استدلال و استحكام سخن برآمده از ارزش هاي اسلامي را به خوبي درك كند.
وي با اشاره به آيه شريفه «قولوا، قولاً سديدا» تاكيد كرد برنامه سازي و توليد آثار هنري چنان چه با سخن ارزشي محكم و متقن همراه باشد، در انتقال ارزش ها موثر خواهد بود .

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...