نسخه چاپی

ستاره ایرانی در راه اتلتیكو مادرید

نادر عزت اللهی پدر سعید عزت اللهی كه اخیرا پیشنهادی را از چند باشگاه اروپایی از جمله اتلتیكو مادرید دریافت كرده بود در این باره گفت: پس از ارزیابی و بررسی پیشنهادهایی كه سعید دریافت كرده بود، هم ما و هم باشگاه ملوان به این نتیجه‌ رسیدیم كه به درخواست باشگاه آتلتیكو مادرید پاسخ مثبت بدهیم. سعید از اسپورتینگ لیسبون و روبین كازان هم پیشنهاد داشت، اما مسیر پیشرفت برای او در باشگاه آتلتیكو مادرید مهیاتر است.

به گزارش نما وی افزود: باید از سیروس محجوب، ‌مدیرعامل باشگاه ملوان تشکر کنم که زحمت زیادی در بررسی پیشنهادهای دریافتی داشت و سعی کرد مقدمات این انتقال را فراهم کند. آتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا شده و به این خاطر امسال قصد دارد توجه بیشتری به تیم‌های پایه خود داشته باشد.

عزت اللهی با بیان این که سعید 17 ساله قرار است به تیم زیر 21 سال آتلتیکو مادرید بپیوندد، گفت: درست است که اتلتیکو سعید را برای تیم زیر 21 سال خودش انتخاب کرده، اما همه چیز به خودش بستگی دارد. لیگ تیم‌های زیر 21 سال در اسپانیا فعال است و اتلتیکو مادرید هم یکی از قدرت‌های آن است. سعید می‌تواند با تلاش و پیشرفت در این تیم به رده بزرگسالان اتلتیکو هم راه پیدا کند. او همین الان حدود چهار سال از بعضی بازیکنان تیم زیر 21 سال اتلتیکو کوچک‌تر است و جای رشد زیادی دارد. از طرفی مسئولان این باشگاه هم در مذاکراتی که با ما داشتند عنوان کردند بازیکنان زیادی در سطح آسیا زیر نظر داشتند، اما معتقدم سعید خصوصیات منحصر به فردی در نوع بازی‌اش داشته و به این خاطر او را انتخاب کرده‌اند.

مربی تیم ملوان در پاسخ به این سوال که چه زمانی انتقال قطعی سعید عزت اللهی به اتلتیکو مادرید انجام می‌شود؟ گفت: ما با پیشنهاد رسمی‌شان موافقت کردیم و مکاتبات لازم میان باشگاه ملوان و اتلتیکو مادرید هم انجام شد. الان منتظر هستیم تا مقدمات سفر به اسپانیا فراهم شود تا با حضور در آنجا کار را نهایی کنیم. در این زمینه هم باشگاه ملوان تسهیلات زیادی را برای ما قائل شده است.

عزت اللهی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد مالی اتلتیکو مادرید تا چه اندازه چشمگیر بوده و اگر بنا به دلایلی این انتقال صورت نگیرد، آیا سعید باز هم لژیونر خواهد شد به ایسنا، گفت: همان طور که قبلا هم تاکید کرده‌ام ما در موضوع سعید به ویژه در مقطع کنونی مسائل مالی را در اولویت قرار نداده‌ایم و صرفا می‌خواهیم او در شرایطی قرار بگیرد که با سرعت بیشتری پیشرفت کند. همین که شرایط زندگی و تمرکز کامل روی فوتبال برایش فراهم شود، برای ما کافی است اما در هر صورت این موضوع میان دو باشگاه وجود دارد و باید منافع باشگاه ملوان که سعید سال‌ها در آن بازی کرده را هم در نظر داشت. از طرفی اگر بنا به دلایل این انتقال صورت نگیرد که به سرعت تکلیف این موضوع مشخص می‌شود ما به پیشنهادهای خارجی دیگر او جدی‌تر فکر می‌کنیم.

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...