نسخه چاپی

مطمئنم صحبت های سخنگوی استقلال بی سند است

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: صحبت‌های سخنگوی باشگاه استقلال بدون سند و مدرك است و این صحبت‌ها در شأن باشگاه استقلال نیست.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، امیرحسین حسینی در پاسخ به اظهارات افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال که گفته بود مردم می‌دانند چه کسی باعث حذف بازیکنان استقلال از تیم‌ملی شدند گفت: سخنگوی باشگاه استقلال یا شناختی از سرمربی تیم‌ملی ندارد یا مسابقات جام‌جهانی فوتبال در برزیل را ندیده است چراکه در این مسابقات بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، احسان حاج‌صفی، کریم انصاری‌فرد، علیرضا حقیقی، محمدرضا خان‌زاده، رضا قوچان‌نژاد و مهرداد پولادی حضور داشتند که همگی در مرز 26 سال سن دارند و حتی بازیکنانی که در ابتدا نام بردم نهایتا 24 سال سن دارند و کی‌روش اجازه دخالت را به هیچ‌کسی نمی‌دهد و البته نکونام هم چنین شخصیتی ندارد که بخواهد در امور تیم‌ملی دخالت کند چراکه هم او را از نزدیک می‌شناسم و هم همراه تیم‌ملی در قبل و زمان جام جهانی بودم و همه مسائل را از نزدیک دیدم.

وی ادامه داد: سخنگوی باشگاه استقلال قطعا بدون بررسی مسائل این حرف‌ها را زده و دقتی در حرف‌هایش نداشته چراکه نه نکونام و نه هیچ‌یک از بزرگان فوتبال ایران به کی‌روش خط ندادند و این موضوع کذب محض است و شایسته نیست که ایشان بدون در نظر گرفتن نام باشگاه استقلال بدون دلیل و مدرک این حرف‌ها را بزند و باید در صحبت‌هایش دقت بیشتری کند. همانطور که خود ایشان گفته مردم بهترین قاضی هستند و عملکرد خوب تیم‌ملی ایران مقابل نیجریه و آرژانتین را دیدند.

حسینی اظهار داشت: نکونام در همه بازی‌های تیم‌ملی بیشترین میزان دوندگی را داشت و به نظرم صحیح نیست که اینگونه صحبت‌ها مطرح شود. نکونام شخصیت دخالت در امور فنی تیم‌ملی را ندارد و کی‌روش هم مربی‌ای نیست که دخالت را بپذیرد و مطمئن هستم که صحبت‌های جناب سخنگوی باشگاه استقلال بر پایه سند و مدرک نیست.

وی در پایان گفت: امیدوارم دوستان در صحبت‌هایشان دقت نظر بیشتری داشته باشند چراکه لیگ فوتبال در حال شروع است و اگر این حرف‌ها ادامه داشته باشد لیگ سختی در پیش خواهیم داشت. البته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم اشراف خوبی بر همه مسائل دارد و بر روی مصاحبه‌ها حساس است و قطعا همه اظهارنظرها را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهد تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...