نسخه چاپی

بازی كریم باقری در یك فیلم سه بعدی

عکس خبري -بازي کريم باقري در يک فيلم سه بعدي

علی عطشانی كارگردان "آقای الف" عنوان كرد، كریم باقری در این فیلم سه بعدی در نقش خود بازی می كند.


به گزارش نما به نقل از مهر، علی عطشانی گفت: من خودم پرسپولیسی هستم و علاقمند بودم از حضور وی در یکی از آثارم استفاده کنم. کریم باقری در نقش خودش به عنوان یک فوتبالیست در دو جلسه کاری بین چهار تا شش سکانس به ایفای نقش می پردازد.

وی افزود: وی وقتی فیلمنامه "آقای الف" را خواند از متن استقبال کرد. خوشبختانه تا حدودی با کارهای قبلی من هم آشنایی داشت و این موضوع به ما کمک کرد.

عطشانی درباره ساخت یک فیلم دیگر سه بعدی توسط بهروز افخمی گفت: این یک فیلم 15 دقیقه ایست است که جز آثار کوتاه به حساب می آید و ارتباطی با یک فیلم بلند ندارد. همچنین مهران رجبی نیز به ترکیب بازیگران این فیلم اضافه شده است.

وی همچنین درباره نقل قولی از وی در سایت های خبری مبنی بر اینکه "سجادپور با پنبه سر می برد" گفت: من در طول عمر کاری ام با معاونت سینمایی و اداره نظارت و ارزشیابی تعاملی درست و همراهی خوبی داشته ام این همکاری و همفکری در طول مدیریت سجادپور در اداره مذکور به نقطه ای در خور احترام رسیده است .

عطشانی افزود: چند روز پیش به بهانه اکران و استقبال از فیلم "دموکراسی تو روز روشن" در شهر همدان در جمع علمی و پرشور دانشجویان به گفتکو و نقادی فیلم نشستیم . جلسه با خوبی همراه با تیزبینی بی نظیر دانشجویان همدانی به پایان رسید. فردا صبح در اینترنت جملاتی به نقل از خودم در برخی از سایت ها و نشریات دیدم که برای خودم و مطمئناً حاضران در آن جلسه تازگی داشت. این جملاتِ تیترساز هیچکدام قرین با حقیقت نیست.

۱۳۹۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...