نسخه چاپی

ستاره كهكشانی مادرید‌ را بشناسید

عکس خبري -ستاره کهکشاني مادريد‌ را بشناسيد

خامس رودریگز‌ ستاره تیم ملی فوتبال كلمبیا‌ قرار داد 6 ساله به ارزش 63میلون پوند به رئال‌مادرید‌ پیوست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ،جیمز رودریگز‌ ستاره 22 ساله کلمبیایی با عقد قرار داد شش ساله به رئال‌مادرید پیوست آقای گل جام جهانی زمانی که بسیار کوچک بود و توان ضربه زدن به توپ را نداشت و زمین فوتبال حضور یافته بود و امروز یکی از گران‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال محسوب می‌شود.

خامس بازیکن‌ فوتبال اهل کلمبیا است هافبک‌هجومی کلمبیا در جام جهانی 2014 نمایش تحسین برانگیزی داشت با زدن 6 گل به آقای گل این رقابت ها تبدیل شد از همان زمان اخبار فراوانی در خصوص تمایل رئال‌مادرید به جذب این باز‌یکن 22 ساله وجود داشت و خود نیز بر عقد قرار دادش به رئال‌مادرید اذعان کرده است.

همچنین نشریه آس اسپانیا اعلام کرد: که دو تیم رئال‌مادرید و ‌موناکو برای عقد قراردادی 63 میلیون پوندی جهت انتقال رودریگز‌ از لویی دوم به ‌سانیاگو برنائبو به توافق رسیدند.

خامس رودریگز‌ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا‌ با عقد قراردادی 6 ساله به ارزش 63 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست تا کهکشانی‌ها در فاصله کمتر از یک هفته پس از تونی کروس آلمانی دومین ستاره ارزشمند و جدید خود را به خدمت بگیرند.

این بازیکن در سال‌های 2008-2007 در باشگاه انویگادو 30 بازی برای این تیم انجام داد و 9 گل نیز به ثمر رساند.

پس از این باشگاه به بانفیلد پیوست و 42 بازی و 8 گل برای این تیم به ثمر رساند.

از سال 2010-2013 به پورتو پیوست و 63 بازی برای این تیم انجام داد و توانست 25 گل به ثمر رساند خامس قبل از پیوستن به رئال‌مادرید در موناکو (فرانسه) بازی می‌کرد و از 27 بازی انجام داده وی برای این تیم 7 گل به ثمر رساند.

هافبک هجومی تیم ملی کلمبیا 43 بازی ملی برای این تیم انجام داده و توانسته 16 بار دروازه حریفان خود را باز کند.

در یک نظرسنجی که از سوی روزنامه آ اس اسپانیا صورت گرفته، "خامس‌ رودر‌یگز" با 36.43 درصد به عنوان برترین بازیکن جام انتخاب شد؛ این باز‌یکن در بازی با اروگوئه با یک ضربه بسیار زیبا موفق شد دروازه حریف را باز کند که این امر به وی در بالاتر قرار گرفتن از مهاجم آرژانتین کمک کرده است.

۱۳۹۳/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...