نسخه چاپی

دست ندادن با ملكه +عكس

در این دیدار، زمانی كه ملكه با تعدادی از اعضای تیم دست داد نوبت به رانون اوگارا ستاره تیم راگبی ایرلند رسید و در كمال ناباوری، ملكه با دستان اوگارا كه در جیبش بود، مواجه شد.

ستاره تیم راگبی ایرلند هنگام دست دادن ملکه با اعضای تیمش، با دست کردن در جیب خود، دل صدها هزار ایرلندی تحت استعمار انگلستان را شاد نمود.

به گزارش سایت اوباما، در جریان دیدار سال 2009 ملکه انگلیس با تیم راگبی ایرلند که با هدف نشان دادن حاکمیت دولت انگلیس بر ایرلندی‌ها صورت گرفت، اتفاقی افتاد که همه نقشه‌های سلطنت انگلستان را در جریان دیدار 3 روزه ملکه انگلیس از ایرلند را نقش بر آب کرد.

در این دیدار، زمانی که ملکه با تعدادی از اعضای تیم دست داد نوبت به رانون اوگارا ستاره تیم راگبی ایرلند رسید و در کمال ناباوری، ملکه با دستان اوگارا که در جیبش بود، مواجه شد. به همین ترتیب نفر بعدی نیز از دست دادن با ملکه‌ کشور متجاوز خودداری کرد و این موضوع، اوگارا و دوستش را به قهرمانان ایرلند تبدیل و انتشار این تصویر، دل مردم ایرلند را شاد کرد.

ذذذذذذ.jpg 

در پی برگزاری جشن 60 سالگی پادشاهی ملکه انگلستان که با دعوت پادشاهی‌های جهان توسط خاندان سلطنتی انگلیس برگزار شده بود، موجی از اعتراضات اینترنتی در انگلیس، ایرلند و اسکاتلند علیه خاندان سلطنتی به راه افتاد.

در همین زمینه نیز، تصویر مذکور دوباره و به طور گسترده‌ای در فیس‌بوک مورد توجه قرار گرفته به طوری که تاکنون 1020 بار محبوب شده و توسط بیش از 1200 کاربر بازنشر شده است.

کاربر منتشرکننده این تصویر با نوشتن جملاتی چون «ما انگلیسی نیستیم، انگلوساکسن نیستیم، ایرلندی هستیم.»، «لعنت به پادشاهی متحد بریتانیا» و «کشور ما را به ما بازگردانید»، تحسین صدها کاربر دیگر را برانگیخته است.

۱۳۹۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...