نسخه چاپی

اعترافی خنده دار از منافقین +عكس

منافقین در دورانی كه به گفته ناظران عملیات مرصاد صف چهار كیلومتر تسلیحاتی داشتند نتوانستد از یكی از استان های ایران عبور كنند،چگونه طی دو دهه اخیر مدام دم از براندازی جمهوری اسلامی میز نند.

به گزارش نما به نقل از دیده‌بان، عملیات فروغ جاویدان نهایتا به جایی می‌رسد که نتیجه عملیات دقیقا برعکس آن ادعاهایی می شود که رجوی برای توجیه عراق و استکبار بیانی می کند و نهایتا ضربه مهلک رزمندگان ایرانی سردرگمی استراتژیک سازمان بود و اعضای شکست خورده ایشان بعد از سه روز درگیری همه عقب نشینی کردند.

منافقین در این عملیات آرزو داشتند که تهران را فتح کنند و نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

در سالروز عملیات مرصاد سایت رسمی سازمان منافقین کلیپی را منتشر می‌کند که نکته جالب توجهی را در خود گنجانده است و نشان می دهد که سازمان نفاق ضمن پذیرش درونی اشتباه تاریخی شان مسئله را مطرح می کنند که قابل توجه است.

در این کلیپ از عملیات فروغ جاویدان بعنوان عملیاتی یاد می شود که نهایتا منجر به پیشروی تا دروازه کرمانشاه می شود.

110838_479.jpg

110839_700.jpg


منافقین در دورانی که به گفته ناظران عملیات مرصاد صف چهار کیلومتر تسلیحاتی داشتند نتوانستد از یکی از استان های ایران عبور کنند،چگونه طی دو دهه اخیر مدام دم از براندازی جمهوری اسلامی میز نند.

گفتنی است مریم رجوی در آخرین نمایش منافقین در فرانسه نیز اعتراف جالب دیگری می کند که در راستای تغییر مواضع سازمان در انگیزه های براندازانه جمهوری اسلامی خنده دار به نظر می رسد.

مریم رجوی که از 25 سال پیش هر سال را سال براندازی جمهوری اسلامی معرفی می کرد،امسال در سخنرانی‌اش اعلام می‌کند که "قرن 21" قرن براندازی ایران است.

منافقین همواره با ارزوی دست نیافتی حیات می کنند و البته ارتزاق ایشان از اربابانشان در راستای قدم برداشتن در همین آرزو است.

۱۳۹۳/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...