نسخه چاپی

واكنش قلعه نویی به حرف‌های نكونام

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اعلام كرد كه حرف‌های جواد نكونام پشیزی برایش ارزش ندارد و گفت: ایشان زمانیكه در تیم بودند، استقلال خیلی خوب بود و قلعه‌نویی را عامل موفقیت دانستند اما بعد از رفتنش از تیم علیه من مصاحبه كردند.

به گزارش نما، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر راه‌آهن در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: امیدوارم هرچه زودتر مشکلات باشگاه راه‌آهن برطرف شود. خودم فوتبالم را از راه‌آهن شروع کردم.

وی در مورد بازی اظهار کرد: هر دو تیم تغییرات بسیار زیادی داشتند و همین مساله باعث شده بازی خیلی سخت را پیش رو داشته باشیم. ضمن اینکه راه‌آهن مربی باهوشی به نام حمید استیلی دارد که علاوه بر تکنیکی بودن در دوران بازیگری، بازیکنی قدرتی و فکری هم بوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال دیر اضافه شدن بازیکنان و تغییرات در این تیم را دو مشکل تیمش دانست و افزود: حضور در اردوی ترکیه و تورنمنت شهدا به ما زیادی کمک کرد تا محک خوبی بخوریم. مشکلات‌مان را در این دو بازی شناختیم و آنها را تاحدود برطرف کردیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بازی خوبی باشد، خاطرنشان کرد: هرچند چمن ورزشگاه تختی، کیفیت چمن ورزشگاه آزادی را ندارد اما تلاش می‌کنیم بازی خوبی را در این بازی ارائه کنیم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه حرف‌های جواد نکونام پشیزی برایش ارزش ندارد، تاکید کرد: یک سال و نیم در باشگاه استقلال بازی کرده، بروید و آمارش را در آورید که چندین مصاحبه علیه من کرده است؟ اگر حرفی هست باید در زمان حضورش در تیم بیان کند.
منبع: مهر

۱۳۹۳/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...