نسخه چاپی

اتمام ساخت تونل های جدید در غزه

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از تحویل تونل‌های جدیدی به مبارزان فلسطینی در غزه خبر داد.

به گزارش نما، یکی از فرماندهان عملیاتی گردانهای شهید عزالدین قسام گفت: واحد حفر تونل این گردانها به کار خود به طور طبیعی ادامه می دهد و جنگ غزه تاثیری بر فعالیت این واحد نگذاشته است و واحد حفر تونل اخیرا کار احداث تونل های جدید را به پایان برد.

وی تصریح کرد: کار برادران در واحد حفر تونس به طور طبیعی و معمول در جریان است و جنگ اشغالگران از 23 روز پیش علیه غزه تاثیری بر این امر نداشته است.

این فرمانده تصریح کرد: واحد حفر تونل یک واحد مستقل از سایر تشکیلات گردانهای شهید عزالدین قسام است که براساس طرح تدوین شده به کار خود در حفر تونل ها ادامه می دهد و با وجود تجاوزگری گسترده از سه هفته پیش علیه غزه، با مشکل قابل ذکری مواجه نشده است.

وی افزود: واحد حفر تونل ها در این برهه تعدادی تونل را احداث و به طور کامل تجهیز و نقشه های آن را به فرماندهی گردانهای شهید عزالدین قسام داده است.

این فرمانده از ارائه هرگونه جزئیاتی درباره این تونل ها به دلیل محرمانه بودن خودداری کرد.

یک منبع نظامی رژیم اسرائیل پیشتر مدعی شد که ارتش این رژیم نیمی از تونل های هجومی حماس در مرز شرقی نوار غزه را منهدم کرده است.

وی افزود: ارتش از تعداد تونل های دفاعی حفاری شده در شهر غزه شگفت زده شده است.

گردانهای شهید عزالدین قسام پیشتر در بیانیه ای عملیات روز دوشنبه نفوذ مبارزان فلسطینی به شهرک ناحل العوز را "سیلی به صورت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و ارتش نحیف او" دانست.

این بیانیه تاکید کرد: در این عملیات ضربه سنگینی از طریق تونل ها به ارتش اسرائیل وارد شد. تونل هایی که نتانیاهو با دروغ گفتن به صهیونیست ها مدعی شد که اکثر آنها را از بین برده است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...