نسخه چاپی

تحلیل ذالنور از كاریكاتور روزنامه اصلاح‌طلب

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اصلاح‌طلبان از گذشته به دنبال تضعیف خط مقاومت بودند كه آن را در جنگ ۲۲ روزه در برخی رسانه‌ها و بعد از آن نیز در فتنه ۸۸ به نمایش گذاشتند.

به گزارش نما، مجتبی ذالنور، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با نسیم با اشاره به اقدام موهن روزنامه اصلاح‌طلب آرمان در جهت نادیده گرفتن مقاومت فلسطین گفت: ریشه این گونه تحرکات و موضع‌گیری اصلاح طلبان که در جهت تضعیف مقاومت است هضم شده در فرهنگ غرب و آمریکاست که پشتوانه اصلی آنها اسرائیل است.

وی افزود : آنچه باعث شده بعد از 66 سال مردم بتوانند در برابر این رژیم ایستادگی کنند همین مقاومت بود که از 27 سال قبل با انتفاضه آغاز شد؛ در واقع "حماس" یعنی وجه مسلح شده مردم است.

ذالنور با اشاره به تجربه سالهای قبل فلسطین در خط سازش ادامه داد: هرگاه فلسطین در خط و راه سازش عمل کرد نتیجه ای جز از دست دادن قسمت‌هایی از فلسطین و باج دادن به اسرائیل نداشت.

مشاورنماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: جریان غرب گرایی که موسوم به جریان اصلاح طلبی است از دوران گذشته نیز به دنبال تضعیف خط مقاومت بود، این اتفاق در زمان جنگ 22 روزه از سوی برخی رسانه های اصلاح طلب در دوره اصلاحات نیز افتاد و بعد از آن نیز در دوران فتنه 88 نیز شاهد شعار "نه غزه نه لبنان" بودیم.

وی با تأکید بر اینکه این حرکات مانند کاریکاتور روزنامه آرمان ادامه دهنده راه دوران اصلاحات در این خط است گفت: از افراطی های این جریان که ولایت و حاکمیت دینی و مقاومت و فرهنگ ایثار را قبول ندارند و با این ارزش های بیگانه هستند بیشتر از این انتظار نمی‌رود.

ذالنور با بیان اینکه همه افراد فعال در جریان اصلاحات ضد انقلاب و ولایت فقیه نیستند افزود: همه اصلاح‌طلبان را با یک چوب نمی‌توان راند، اما جریان اصلاحات دچار یک پاردوکس است و در میان دوگانگی گیر کرده است و از طرفی شعار انقلاب سر می‌دهند و از طرفی نیز بر خلاف اهداف انقلاب حرکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد برخی اصلاح طلبان با شعارهایی که در راستای نظام سر می‌دهند متناقض است و دوگانگی آنها را نشان می‌دهد ، دفاع از قدس و حمایت از مردم بیگناه فلسطین از آرمان‌ها و شاخص های حرکت حضرت امام (ره) است که اگر پیرو خط امام هستند باید این نکته را مد نظر داشته باشند.

۱۳۹۳/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...