نسخه چاپی

حضور قطعی كریم انصاریفرد در اروپا

به گزارش نما، کریم انصاریفرد مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی که مهمان برنامه زنده "نبش جنت آباد" بود اعلام کرد قطعا در رقابتهای این فصل لیگ برتر با پیراهن هیچ تیمی به میدان نخواهد رفت و قصد دارد در خارج از ایران به فوتبال خود ادامه دهد.

انصاریفرد گفت: سال های گذشته هم شایعات زیادی در مورد پیشنهادهای اروپایی من مطرح شد اما خودم هیچوقت نگفته بودم پیشنهاد خارجی دارم اما اکنون به صورت صد در صد اعلام می کنم که در این فصل در لیگ ایران بازی نخواهم کرد و اگر قسمت باشد در یک تیم اروپایی بازی خواهم کرد.

مهاجم تیم ملی ایران در مورد پیشنهاد پیوستن به پرسپولیس گفت: من همیشه طرفدار رنگ قرمز و پرسپولیس بوده ام، امسال نیز من پیشنهاد رسمی از سوی آقای دایی نداشتم اما چند تماس از دوستان نزدیک آقای دایی داشتم.

به گزارش مشرق، امروز برخی سایت ها خبر دادند به احتمال فراوان مقصد بعدی این بازیکن اوساسونای اسپانیا است چرا که این باشگاه خواهان اوست. انصاری فرد هم علاقمند است تا در اسپانیا بازی کند. البته از لیگ روسیه هم به عنوان مقصد مهاجم ملی پوش کشورمان نام برده می شود. باید دید سرانجام کریم پیراهن کدام تیم را برتن خواهد کرد.

۱۳۹۳/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...