نسخه چاپی

اعلام جدیدترین آمار فروش فیلم میركریمی

فروش فیلم سینمایی «امروز» رضا میركریمی به 180 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید.

به گزارش نما، بر اساس اعلام دفتر پخش شرکت سینمایی "نور تابان" پخش کننده فیلم سینمایی «امروز» میزان فروش این فیلم در طی ۱۰ روز به رقمی حدود ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

فروش این فیلم شب گذشته ۹ مرداد در سینما «آزادی» نزدیک به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در سینما «استقلال» به ۳میلیون و پانصد هزار تومان رسیده است.

میزان فروش فیلم «امروز» در روزهای سه شنبه ۷مرداد و چهارشنبه ۸مرداد همزمان با عید سعید فطر ۶۴میلیون تومان بوده است.

فیلم «امروز» در تهران به سر گروهی سینما استقلال و در سینماهای آزادی، استقلال، مرکزی، پردیس ملت، سمر قند، پردیس زندگی، ماندانا، شکوفه، سپیده، فرهنگ، اریکه ایرانیان، آغاز شده است.

بنا بر این گزارش، بدنبال استقبال مخاطبان از این فیلم سینماهای جوان و ایران در تهران و سینماهای هویزه و سیمرغ در مشهد مقدس و سالنهای سینمایی در اصفهان ، کرج ،اهواز،سنندج،کاشان،تبریز،یزد،به تعداد سالنهای نمایش دهنده فیلم درکشور اضافه شدند.

نمایش فیلم «امروز» در تهران در تعدای از سینماها به سانس اضافه کشیده شده است.

در سینما فرهنگ برای اولین‌بار، سانس ۱۲تا ۲نیمه شب درنظر گرفته شد و تماشاگران تا ساعت ۲ به تماشای این فیلم نشستند. در سینما آزادی هم سانس ۲تا ۴ صبح برای فیلم در نظر گرفته شد.

در سینما استقلال هم سانس ویژه ۱۲:۳۰ تا ۲:۳۰ نیمه شب برای فیلم «امروز» درنظر گرفته شد.

«امروز» عنوان آخرین ساخته رضا میرکریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی هم به شمار می‌رود. این فیلم براساس طرحی از رضا میر کریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میرکریمی نوشته‌اند.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین م‌ری، شهلا نَدری، شیرین‌ فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...