نسخه چاپی

دولت یازدهم از افراط و تفریط دوری كند

دبیركل حزب ایران‌زمین با بیان اینكه در دولت اصلاحات حدود ۲۰۰ حزب از كمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز گرفتند و این تعداد در دولت نهم و دهم به حدود ۲۰ حزب تقلیل پیدا كرد گفت: قطعاً دولت یازدهم با توجه به شعار اعتدال باید از افراط و تفریط دوری كند.

به گزارش نما به نقل از فارس ،ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران‌زمین، به ارائه توضیحاتی در مورد ضیافت افطاری نمایندگان احزاب با وزیر کشور پرداخت و با بیان اینکه ما در گذشته جلسه مشترک با استانداران و احزاب نداشتیم، ابراز داشت: ای کاش قبل از این ضیافت افطاری موضوع جلسه که در خصوص راه‌های تحقق نشاط سیاسی در جامعه بود به اطلاع مدعوین می‌رسید.

دبیرکل حزب ایران‌زمین با ذکر این نکته که اخلاق گم شده گروه‌های سیاسی در تعامل با یکدیگر است، گفت: مردم انتظار دارند احزاب، اشخاص و دولت در ارتباط با یکدیگر اخلاق را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: برای تحقق نشاط سیاسی در جامعه قوه قضائیه باید نقش ایفا کند و تنها حرکت قوه مجریه و مقننه کافی نخواهد بود؛ بی‌اخلاقی فقط معلول علت نحوه تعامل احزاب با یکدیگر نیست و امیدواریم بعد از این جلسه بتوانیم نشستی با مقامات عالی‌رتبه قضایی داشته باشیم..

رئوفیان ابراز امیدواری کرد دولت یازدهم تنها به توسعه کمی مانند دولت اصلاحات توجه نکند و تصریح کرد: در دولت اصلاحات حدود 200 حزب از کمیسیون ماده 10 احزاب مجوز گرفتند و این تعداد در دولت نهم و دهم به حدود 20 حزب تقلیل پیدا کرد که قطعا با توجه به شعار اعتدال دولت یازدهم باید از افراط و تفریط دوری کرد.

دبیرکل حزب ایران‌زمین به جمع‌بندی خود از ضیافت افطاری با وزیر کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: قطعا باید در آینده احزاب، نمایندگان احزاب در برنامه‌ریزی برای برگزاری چنین جلساتی دعوت شوند تا موضوعات منسجم‌تر بیان شود اما در مجموع جلسه خوبی بود و باید رایزنی‌های صورت گرفته در این جلسه در عمل تحقق یابد.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...