نسخه چاپی

نقش‌تسلیحات‌انگلیس‌درجنایات‌صهیونیست‌ها

از سال ۲۰۱۰ تاكنون مجوز صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی به ۱۳۰ كارخانه صنایع دفاعی انگلستان اعطا شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس ، از سال ۲۰۱۰ تاکنون مجوز صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی به ۱۳۰ کارخانه صنایع دفاعی انگلستان اعطا شده است.

به گزارش مجله ایندیپندنت شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد تسلیحات ساخت انگلستان در بمباران مردم غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار گرفته است.

ایندیپندنت در گزارش خود گفته است که از سال 2010 تا کنون مجوز صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی به 130 کارخانه صنایع دفاعی انگلستان اعطا شده است. این تجهیزات شامل انواع خودروهای نظامی و سیستم‌های هدف‌گیری می‌شود.

براساس گزارش ایندیپندنت، تسلیحاتی که انگلستان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است نقش مهمی در قوای نظامی این رژیم ایفا می‌کند. به‌طور مثال یکی از شرکت‌های انگلیسی فروشنده پهباد به رژیم صهیونیستی «هرمس» نام دارد. ارتش اسرائیل پیش‌تر این پهبادها را ستون‌فقرات عملیات نظامی خود علیه غزه خوانده بود.

کمک‌های انگلستان و آمریکا در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین در حالی صورت می‌گیرد که جنایات رژیم صهیونیستی بر هیچ کس پوشیده نیست. سازمان ملل نیز مکررا اقدامات اسرائیل را محکوم کرده است. در طی گذشت 25 روز از این نبرد نابرابر بیش از 1600 فلسطینی کشته شده‌اند که 80 درصد این افراد را غیر نظامیان تشکیل می‌دهند.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...