نسخه چاپی

شنبه؛ نشست نهایی استیضاح‌كنندگان وزیر علوم با فرجی‌دانا

سخنگوی كمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از نشست هیات ۴ نفره استیضاح‌كنندگان وزیر علوم با رضا فرجی‌دانا در راستای بررسی استیضاح وزیر علوم خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس ، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت ، آخرین وضعیت استیضاح رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را تشریح کرد.

وی با اشاره به مهلت یک ماهه استیضاح‌کنندگان وزیر علوم برای رفع اشکالات موجود در این وزارتخانه گفت: طی زمان تعیین شده روند اصلاح امور در این وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفته و خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به هیات 4 نفره بررسی روند استیضاح وزیر علوم به نمایندگی از سایر استیضاح‌کنندگان اشاره کرد و گفت: آقایان زارعی، موسوی لارگانی، آصفری و نبویان اعضای این هیات هستند که به نمایندگی از سایر استیضاح‌کنندگان روند حرکتی وزارت علوم را بررسی و به استیضاح‌کنندگان گزارش می‌کنند.

جعفری با یادآوری اینکه مهلت یک ماهه استیضاح‌کنندگان به وزیر علوم برای اصلاح روند این وزارتخانه 16/5/93 به پایان می‌رسد، گفت: به احتمال فراوان هیات 4 نفره برای تعیین تکلیف استیضاح شنبه هفته آینده و قبل از آغاز جلسات علنی خانه ملت با وزیر علوم جلسه‌ای خواهند داشت، پس از برگزاری این جلسه استیضاح‌کنندگان موضوع را بررسی و تعیین تکلیف می‌کنند.

وی با بیان اینکه هدف نمایندگان مجلس اصلاح روند حرکتی این وزارتخانه است، گفت: نمایندگان در صورت اصلاح امور دیگر استیضاح را پیگری نخواهند کرد.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...