نسخه چاپی

كمیته دانشجویی حمایت از مردم غزه آغاز به كار كرد

كمیته دانشجویی حمایت از مردم مظلوم غزه صبح شنبه در نشستی با حضور نماینده‌های بسیج دانشجویی، دفتر تحكیم وحدت و امت واحده آغاز به كار كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، در این نشست خبری نماینده بسیج دانشجویی با بیان این که به دلیل کشتار بی‌رحمانه کودکان غزه و سکوت مسوولان سازمان ملل در قبال آن، ایام تلخی را پشت سر می‌گذاریم گفت: جنبش دانشجویی همان‌گونه که تا امروز حامی آزادی‌خواهی بوده است از این پس هم به دنبال دفاع از مظلومان به ویژه مردم غزه خواهد بود.


او با اشاره به آغاز به کار کمیته دانشجویی حمایت از مردم مظلوم غزه خاطرنشان کرد: از امروز این کمیته آغاز به کار خواهد کرد و علاوه بر جنبش‌های دانشجویی، امت واحده هم از این کمیته حمایت خواهند کرد.

نماینده جنبش دانشجویی با اشاره به گفته‌های مقام معظم رهبری مبنی بر این که مهم‌ترین مساله امروز جهان اسلام غزه است خاطرنشان کرد: از نظر من تنها راه برون‌رفت برای مردم غزه مقاومت در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی است و ما باید آن‌ها را برای رسیدن به این منظور مسلح کنیم.


در بخش دیگری از این نشست خبری، نمایندگان دفتر تحکیم وحدت و نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز سخنرانی کرده و اعلام کردند که در حمایت از مردم غزه از روز دوشنبه تا جمعه این هفته تجمع‌هایی را در تهران و مشهد برگزار خواهند کرد.


هم‌چنین آن‌ها برای مسلح کردن مردم غزه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی شماره حسابی را اعلام کردند تا مردم کمک‌های خود را به آن شماره واریز کنند

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...