نسخه چاپی

میزان مسافران سفرهای عید فطری مازندران ...

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: این تعداد گردشگر بدون احتساب چادرهای برپا شده در سراسر استان گزارش شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس دلاور بزرگ‌نیا گفت: همزمان با تعطیلات اخیر و آغاز دور دوم سفر در کشور از چهارم تا 10 مرداد ماه جاری 3 میلیون و 859 هزار و 487 نفر در مازندران اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: این تعداد گردشگر بدون احتساب چادرهای برپا شده در سراسر استان گزارش شده است.

وی برپایی چادرها و اقامت در آنها را یکی از شیوه‌های انتخابی اقامتی برخی از گردشگران یاد کرد و افزود: توجه به سلایق مشتری یکی از اصول مشتری‌مداری است که در صنعت گردشگری به دلیل وجود طیف وسیعی از گردشگران حائز اهمیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به لزوم ایجاد کمپینگ‌ها در مکان‌های مناسب برای برپایی چادرها اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها به عنوان مدیران خدمات شهری می‌توانند در فضای مناسب با امکانات مورد نیاز در کمپینگ‌ها به وضعیت چادر خوابی را مدیریت کنند.

بزرگ‌نیا از افزایش استقبال روز به روز گردشگران داخلی به استان خبر داد و گفت: مازندران دارای 675 هزار و 885 نفر شب اقامت رسمی و غیررسمی است.

وی با بیان اینکه اقبال گردشگران نشان می‌دهد که ظرفیت‌های استان تقریبا برای گردشگران قابل توجه است، گفت: باید تلاش کنیم تا این ظرفیت‌ها را با استانداردهای گردشگری به گردشگران عرضه کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران برپایی برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌ها را از مهم‌ترین آیتم‌های جذب گردشگر بیشتر برشمرد و گفت: باید با عزم استانی و تعامل و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با فراهم آوردن اوقاتی خوش برای گردشگران از ورود گردشگر به استان بهره‌برداری اقتصادی شود.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...