نسخه چاپی

دختر جمشید هاشم‌ پور مجری شد

پخش زنده برنامه تلویزیونی «با اجازه» با محوریت موضوعات حقوقی و اجتماعی از امروز (11 مرداد ماه) در شبكه سه آغاز می‌شود.

به گزارش نما ، پخش زنده برنامه تلویزیونی «با اجازه» با محوریت موضوعات حقوقی و اجتماعی از امروز (11 مرداد ماه) در شبکه سه آغاز می‌شود.

مجریان این برنامه حسین کلهر که تاکنون در برنامه «رادیوهفت»، «صبحی دیگر» و «جمع ما» فعالیت داشته و مریم هاشم‌پور که کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل بوده و دختر جمشید هاشم‌پور بازیگر باتجربه سینماست، هستند.

الهه بهبودی - تهیه‌کننده این برنامه - که پیش از این تهیه‌کنندگی برنامه‌های جمع ما، غیرمنتظره، تازه‌ها، سپید پررنگ، صبح بخیر کوچولو و... را برعهده داشته است، درباره رویکرد این برنامه گفت: «با اجازه» رویکردی حقوقی دارد، اما با نگاهی اجتماعی و اخلاقی روی آنتن می‌رود و صرفا کارشناس‌محور نیست. اگرچه در این برنامه بر اساس موضوعات از پیش تعیین شده پیش می‌رویم، اما تاکید داریم تا بخش نظرات و پاسخگویی به سوالات مردمی پررنگ‌تر باشد.

وی درباره‌ی تعداد برنامه‌هایی که به یک موضوع اختصاص می‌یابد، ادامه داد: معمولا بازه‌ی زمانی یک هفته‌ای برای پرداختن به موضوعات در نظر گرفته می‌شود، اما بسته به تعداد زیرمقوله‌های یک موضوع، ممکن است دو هفته هم به آن اختصاص یابد.

این تهیه‌کننده درباره‌ی دیگر بخش‌های برنامه افزود: بخش اصلی برنامه میزگردی است که حسین کلهر آن را اجرا می‌کند و حدود پنج نفر در آن مشارکت دارند که اعم از کارشناس، روانشناس و استاد اخلاق، افراد درگیر و هنرمندانی هستند که آثاری مرتبط با موضوع داشته‌اند.

بهبودی درباره‌ِ آیتم‌های این برنامه اضافه کرد: با اجازه همچنین آیتم‌های متعددی را دربرمی‌گیرد که درباره یک موضوع تهیه و تولید می‌شود. در «اثر انگشت» سراغ کسانی می‌رویم که در مشاغل قضایی کار می‌کنند و به معرفی شخصیت‌ها در این حوزه می‌پردازیم. دوربین مخفی، دربند که گفت‌وگو با زندانیان است و بایگانی آرشیوی مرتبط با برنامه را شامل می‌شود و... از دیگر بخش‌های مربوط به برنامه است. همچنین چهارشنبه‌ها هم به مهم‌ترین اخبار بخش حوادث اشاره می‌شود.

همچنین انتخاب نام «با اجازه» برای این برنامه به این علت است که در فرهنگ ما برای ابراز ادب قبل هر کاری اجازه گرفته می‌شود و این در در آداب اخلاقی جامعه ما بسیار کاربرد دارد. در این برنامه نیز سعی ما تقویت وجدان اجتماعی و ترویج اخلاق مداری در همه امور زندگی است.

موضوع هفته اول این برنامه نزاع و دعواست و میهمانان چهره این برنامه در هفته اول بهرام عظیمی، روزبه حصاری (بازیگر سریال «یادآوری») و امین میری (کارگردان تئاترهای اجتماعی)، پرویز برومند (بازیکن فوتبال) است. روزهای سه شنبه و چهارشنبه کارشناسان حقوقی و جامعه‌شناس و افراد مرتبط با موضوع برنامه هستند.

به گزارش ایسنا، این برنامه که دارای 60 قسمت 50 دقیقه‌ای است به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم ساخته می‌شود و آیتم‌های مختلفی همچون اثر انگشت، دوربین مخفی، دربند، بایگانی، گفت‌وگوی کارشناسی و... را دربرمی‌گیرد.

برنامه «با اجازه» پنج روز در هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 و 30 تا 20 دقیقه بامداد به صورت زنده پخش می‌شود.

۱۳۹۳/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...