نسخه چاپی

خرم:اصلاح‌طلبان به دولتمردان انتقاد دارند

احمد خرم تصریح كرد: برخوردهای یكسال گذشته، برخوردهایی نیست كه اصلاح طلب‌های استان‌ها را راضی كرده باشد.

به گزارش نما به نقل از جهان ، احمد خرم، وزیر راه و ترابری در دولت دوم محمد خاتمی گفت‌وگویی را با روزنامه «آرمان امروز» انجام داده است.

وی در بخشی از گفت‌وگوی خود با این روزنامه می‌گوید: برخوردهای یکسال گذشته، برخوردهایی نیست که اصلاح طلب‌های استان‌ها را راضی کرده باشد. به برخورد دولتمردان انتقاد دارند البته در عین حال که حامی دولت هستند انتقاد هم دارند. مثل همین بحث‌هایی که ما داشتیم بالاخره در عین حالی که دولت را قبول داریم و می گوییم و خدا را شکر می کنیم که او رفت و این آمد. شما خودتان در جریان بودید فضای کشور آن چنان شده بود که کسی کار خود را درست انجام نمی‌داد.. الحمدا... آن فضای به فضای سیاسی تبدیل شد و فضا بازتر شد. آینده اصلاح‌طلبی به نظر من بستگی به خود اصلاح طلبان، مجموعه اصلاح طلبان، هد اصلاح طلبان و آقای روحانی دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار این روزنامه مبنی بر اینکه "رهبر اصلاح طلبان کیست و آقای روحانی چه جایگاهی دارد؟" تاکید می‌کند: رهبر و هدایت کننده اصلاح طلبان روشن است آقای خاتمی است.

این مجموعه آقای روحانی، آقای خاتمی و آقای هاشمی باید با ورود خود به صحنه انتخابات وزنه سیاسی اصلاحات را قوت بدهند. و شواهد و قراین نشان می دهد که تندروهای اصولگرا سخت به میدان می‌آیند ائتلافی هم بین اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان انجام می‌شود. به احتمال قوی این ائتلاف صورت خواهد گرفت. الان یک طرف اصولگرایان هستند و یک طرف واحدها و طیف‌های مختلفی که دارند. کانون و مرکز طیف‌های اصلاح طلب در آن سه نفر خلاصه می‌شود. اما اینکه بگوییم رهبر اصلاحات کیست مشخص است که آقای خاتمی است.

وی در ادامه تصریح می‌کند: خاتمی باید نفر دیگری را برای ریاست جمهوری معرفی کند نه اینکه خودش برای رئیس جمهور شدن تلاش کن

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...