نسخه چاپی

سفر قریب‌الوقوع ‌‌رئیس جمهور‌ به اصفهان‌

عکس خبري -سفر قريب‌الوقوع ‌‌رئيس جمهور‌ به اصفهان‌

استاندار اصفهان ‌از قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهور در آینده نزدیك به اصفهان خبر داد و گفت: سفر استانی بعدی و یا صد‌ودومین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت همراه به اصفهان است.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی عصر امروز در جلسه کمیته برگزاری چهارمین سفر استانی رئیس جمهور هیئت دولت به اصفهان از قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهور در آینده نزدیک به اصفهان خبر داد و گفت: سفر استانی بعدی و یا صد و دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت همراه به اصفهان است.

وی بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌ها و نهادهای استانی به منظور برگزاری مطلوب چهارمین سفر هیئت دولت به اصفهان تاکید کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور در سفر چهارم خود به تعداد بیشتری از شهرستان‌های استان سفر می‌کند.

استاندار اصفهان هدف از سفر رئیس جمهور به اصفهان را دیدار و ملاقات رو در رو با مردم استان و پیگیری مصوبات سفرهای قبلی ذکر کرد و ادامه داد: فرمانداران همه شهرستان‌های استان شرایط و آمادگی لازم را برای استقبال از رئیس جمهور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته دولت خدمات مطلوبی را در عرصه‌های مختلف به اجرا در آورده است، تصریح کرد: در سایه خدمات دولت‌های هشتم و نهم، چهره بسیاری از مناطق محروم تغییر یافته و تحولات زیادی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم صورت پذیرفته است.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه به تازگی در حوزه تأمین منابع آب خیرین وارد عمل شده‌اند اظهار داشت: علاوه بر آب، استاندارد سازی پساب تصفیه خانه‌ها، بازسازی شبکه های آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح‌های زیربنایی دیگر خواسته مردم اصفهان از هیئت دولت و رئیس جمهور محترم در چهارمین سفر استانی به اصفهان است.

۱۳۹۱/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...