نسخه چاپی

شیرین كاری های آخرعمری پیرزن رستاخیزی!

عکس خبري -شيرين كاري هاي آخرعمري پيرزن رستاخيزي!

وضعیت فعالان به اصطلاح حقوق بشر به گونه ای شده است كه هر بار ژست حقوق بشری می گیرند؛ مشاركت آنها با متجاوزان و جنایتكاران و ناقضان بین المللی حقوق بشر رو می شود. به دنبال دعوت رئیس جمهور كشورمان از رئیس جمهور سوریه برای شركت در نشست سران جنبش عدم تعهد در ایران، شیرین عبادی كه به پراكنده گویی شهرت دارد این بار در مقام وكیل مدافع تروریست ها و اشرار كه طی ماه های گذشته امنیت سوریه را نشانه گرفته بودند ظاهر شد و اعتراض كرد كه چرا ایران، بشار اسد را به كشورش دعوت كرده است.

به گزارش نما به نقل از کیهان ، شيرين عبادي كه شيرين كاري هاي او به سريالي تمام نشدني تبديل شده است در اظهارنظري عجيب، آشوبگران در سوريه را آزادي خواهان سوري لقب داد!

وي كه مدام از حقوق و قوانين بين المللي دم مي زد براي ادعاهاي خود هيچ دليلي ارايه نكرد و بر خلاف ژست صلح و رعايت مقررات بين المللي به كوفي عنان نماينده سازمان ملل متحد براي حل اختلاف ها در سوريه حمله كرد كه چرا عنان بخاطر حل مشكلات سوريه به تهران سفر كرده بود و ادامه داد: «نكته اي كه تاكنون از نظر دور مانده اين است كه چگونه يك چنين اشتباه فاحشي از سوي سياستمدار برجسته اي مانند كوفي عنان سر زده است؟ آيا آقاي كوفي عنان معتقد است كه ايران حق دارد در امور داخلي سوريه دخالت كند و به همين دليل تصميم گرفته است تا به عنوان يكي از طرف هاي اختلاف با اين كشور وارد مذاكره شود؟ آيا آقاي كوفي عنان مجاز است كه ايشان در مصاحبه هاي گوناگون عنوان مي كنند براي جلب موافقت ايران با طرح صلح به تهران رفته است؟»

اين در حالي است كه از شيرين عبادي بايد پرسيد اگر درباره حقوق بشر صادق است چرا به راي اخير مردم سوريه در انتخابات پارلمان اين كشور كه نشان از حمايت مردمي بوده است اشاره اي نمي كند. چرا خانم عبادي هيچگاه از جنايات فاحش صهيونيست ها در نقض حقوق بشر سخني نمي گويد. چرا او و دار و دسته مدافعان دروغين حقوق بشر نسبت به طرح الحاق بحرين به عربستان كه نقض صريح حقوق يك ملت است واكنشي نشان نداد؟

گفتني است شيرين عبادي به روايت اسناد موجود كه شماري از آنها را مدير مسئول كيهان در دادگاه ارائه كرد، با پيشنهاد صهيونيست هاي نشان دار جايزه صلح نوبل گرفته و مخصوصا دفاع وي از قتل عام مردم در رژيم شاه- سند روزنامه رستاخيز- و مقاله وي كه در آن با تلويحي نزديك به تصريح در جريان جنگ تحميلي حق را به صدام داده بود، در معرفي او براي دريافت جايزه صلح نوبل نقش موثري داشته است.

۱۳۹۱/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...