نسخه چاپی

تشكیل 14 كارگروه هماهنگی سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری از تشكیل 14 كارگروه برای هماهنگی سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، منطقه چهارمحال و بختیاری خدابخش مرادی در جلسه شورای اداری که به منظور هماهنگی برای استقبال از ریاست جمهوری در استان برگزارشد، این سفر را فرصتی مناسب برای ارتقای شاخص‌های مختلف در استان دانست و افزود: این سفر می‌تواند زمینه ساز شادابی، نشاط و پویایی در استان باشد و پیوند نزدیکی بین مردم و دولت فراهم کند.


وی با اشاره به تشکیل 14 کارگروه برای هماهنگی این سفر، تصریح کرد: برای تدوین برنامه‌ها و تدارک میزبانی این سفر از توان تشکل‌ها، انجمن‌ها، موسسات غیر دولتی، اصناف، کانون‌های فرهنگی و شوراهای اسلامی شهر و روستا استفاده می‌شود.


مرادی به اهمیت زمینه سازی برای مشارکت مردم در آیین استقبال از رییس جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: در همین راستا می‌طلبد کلیه فرماندارن، بخشداران و شهرداری‌های شهرستان‎های 9 گانه در فراهم سازی تسهیلات برای حضور مردم همکاری کنند.


وی با بیان این‌که مدیران خدمتگزاران حلقه خدمت رسانی به ملت هستند، از مسئولان استان خواست از انجام مرخصی یا ماموریت غیر ضروری در این چند روز خودداری کنند.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...