نسخه چاپی

جاسوسی اسرائیل از جان كری

یك رسانه آلمانی از جاسوسی رژیم صهیونیستی از وزیر امور خارجه آمریكا و شنود مكالمات تلفنی وی در جریان مذاكرات سازش خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر ، در حالیکه روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی به واسطه خودداری تل آویو از عمل به خواسته های واشنگتن در خصوص غزه تا حدی دچار تنش شده اشپیگل از جاسوسی نهادهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از "جان کری" خبر داده است.

بر اساس گزارش اشپیگل، مکالمات تلفنی وزیر امور خارجه آمریکا در هنگام سفرهای وی به خاورمیانه برای پیشبرد مذاکرات سازش بصورت مرتب از سوی نهادهای اطلاعاتی اسرائیل شنود می شد.

جان کری در طول یک سال گذشته برای به نتیجه رساندن مذاکرات سازش سفرهای متعددی را به خاورمیانه داشته و بصورت مرتب با مقامات تشکیلات خودگردان و همچنین تل آویو در ارتباط بود.

به نوشته اشپیگل، فاش شدن جاسوسی اسرائیل از وزیر امور خارجه آمریکا بدون شک موجب افزایش تنش های موجود میان واشنگتن و تل آویو می شود.

وزیر امور خارجه آمریکا در حالی مورد جاسوسی رژیم صهیونیستی قرار گرفته که بر اساس اسناد فاش شده از سوی "ادوارد اسنودن" مامور سابق سازمان سیا، تقریبا تمای کشورهای دنیا و نهادهای مهمی همچون سازمان ملل و اتحادیه اروپا جزو اهداف جاسوسان آمریکایی بوده اند.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...