نسخه چاپی

8 خبر كوتاه از نقل و انتقالات اروپا

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، این نگاهی است به گروهی از مهم ترین اخبار و شایعات فصل نقل و انتقالات تابستانی:

- یوونتوس دچار کمبود مهاجم شده و منچستر یونایتد یک هافبک وسط می خواهد. روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا یک راه حل پیدا کرده؛ حالا که آرتورو ویدال از یووه به منچستر می رود، یوونتوس هم خاویر ارناندس را به عنوان بخشی از رقم قرارداد از یونایتدی ها می گیرد تا این مهاجم مکزیکی، مشکلات آنها را در خط حمله برطرف کند.

- ساوتهمپتون که نصف بازیکنان تیمش را از دست داده، آماده می شود تا 70 میلیون پوند خرج خرید بازیکنان جدید کند. سایت «دیلی میل» نوشته، رونالد کومان، مربی هلندی این تیم، قصد دارد سراغ منچستر یونایتد برود و خاویر ارناندس را از این تیم بخرد. علاوه بر او، یک نفر از بین اشلی یانگ و و یلفرد زاها را نیز می خواهد؛ بسته به اینکه منچستر حاضر شود کدامیک را بفروشد.

- دیلی تلگراف ادعا کرده، آرتور بوراک، دروازه بان ساوتهمپتون به بایرن مونیخ می پیوندد.

- رئال مادرید دنبال یک مدافع راست است و روزنامه مارکا گزارش کرده، آنچلوتی دوست دارد ماتیا دشیلیو، مدافع میلان را به خدمت بگیرد.

- گفته می شود اتلتیکو مادرید در صورت ناکامی در جذب سانتی کاسورلا، هافبک اسپانیایی آرسنال ، سراغ منچستر یونایتد می رود تا شینجی کاگاوا را از این تیم بخرد.

- روزنامه پرتغالی رکورد نوشت، آرسنال در آستانه خریدن ویلیام کاروالیو، هافبک 22 ساله اسپورتینگ لیسبون و تیم ملی پرتغال است. او حدود 24 میلیون پوند قیمت دارد.

- کاردیف که به دسته دوم انگلیس سقوط کرده، با واقعیت کنار می آید و گری مدل را به اینتر می فروشد. کاردیف تابستان گذشته در ازای 11 میلیون پوند هافبک تیم ملی شیلی را از سویا خرید ولی با سقوط از لیگ برتر، حالا نمی تواند گران ترین خرید تاریخ باشگاه را نگه دارد و او را در ازای رقمی حدود 10 میلیون پوند به اینتر می دهد. رسانه های ایتالیایی گفته اند، مدل برای پیوستن به اینتر حاضر شده حقوق کمتری بگیرد.

- منچستر یونایتد با دردسر جدیدی روبرو شده. لوییز فان خال علاقه ای به استفاده از فلاینی ندارد ولی ناپولی که مشتری این بازیکن است، قادر به پرداخت حقوق او نیست. فلاینی در منچستر هفته ای 100 هزار پوند دستمزد می گیرد و ناپولی نمی تواند این پول را بپردازد. بنابراین احتمال دارد هافبک بلژیکی یک فصل به طور قرضی به ناپولی بپیوندد، در حالی که نصف حقوقش را منچستر یونایتد می پردازد.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...