نسخه چاپی

تخلف پنج باشگاه در رعایت سقف بودجه

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اعلام كرد طبق نظر علیپور رئیس كمیته بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ، پنج باشگاه تخلف كردند كه تنها اسم دو باشگاه اعلام شده است. وی ابراز امیدواری كرد هرچه زودتر با باشگاه متخلف برخورد شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، منصور قنبرزاده در خصوص عملکرد تیم فوتبال نفت تهران برابر پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: جبران شکست مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و گرفتن یک امتیاز از این تیم، اتفاق مثبتی بود و نوید آینده خوبی را برای تیم نفت می‌دهد. ضمن اینکه ما به فکر پیروزی هم بودیم که اخراج بازیکن‌مان باعث شد به این هدف نرسیم.

وی در مورد تاثیر تغییرات ایجاد شده در تیم نفت و جدایی چند بازیکن باتجربه از این تیم ادامه داد: بدنه تیم حفظ شده اما ۵-۶ بازیکن تاثیرگذار از تیم نفت رفته‌اند، هرچند با این شرایط هم با آرامش و طبق برنامه‌ریزی کارها را پیش می‌بریم تا هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ اخلاقی عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد اینکه قراردادهای اعلام شده از سوی باشگاه‌ها بدون آپشن‌هایی که مبلغ قرارداد بازیکنان را بیشتر می‌‌کنند منتشر شده، افزود: من از وضعیت باشگاه‌های دیگر خبر ندارم اما واقعیت این است که قرارداد بازیکنان نفت آپشن خاصی ندارد.

وی در خصوص قراردادهای سایر باشگاه‌ها هم اینگونه اظهار نظر کرد: ابهامات زیادی وجود دارد و طبق نظر آقای علیپور رئیس کمیته بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ، ۵ باشگاه تخلف کردند که تنها اسم ۲ باشگاه اعلام شده است. در این شرایط باید هرچه سریعتر اسامی متخلفان اعلام و با آنها برخورد قانونی شود.

قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا به باشگاه ها اعلام شده در صورت تخلف از سقف بودجه چه جریمه‌ای برای آنها در نظر گرفته می‌شود؟، تصریح کرد: نوع جریمه اعلام نشده اما قاعدتاً انتظار عمومی بر این است که اجازه ندهند باشگاه با بازیکن جدید قراردادی را ثبت کند.

وی ادامه داد: شما ببینید سقف بودجه باشگاه نفت ۱۸ میلیارد بود و ما در حالیکه هیچ محدودیتی نداشتیم، تنها شاید ۵۰ درصد این بودجه را هزینه کردیم. البته اعتقادی به چنین هزینه‌هایی نداشته و نداریم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین اضافه کرد: طبق جدول اعلام شده از سوی سازمان لیگ باشگاه نفت در رده یازدهم هزینه کردها قرار دارد و شاید اختلاف‌مان با تیم‌های دوازدهم و سیزدهم این جدول تنها به اندازه قرارداد یک بازیکن متوسط باشد. در چنین شرایطی باز باید هم در مسابقات داخل وی هم در مسابقات آسیایی بجنگیم.

وی در مورد اینکه مسابقات نفت در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد؟، تاکید کرد: طبق نظر کادر فنی بازی‌های ما در ورزشگاه تختی انجام می‌شود. البته ما از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی می‌خواهیم هرچه زودتر مشکلات ورزشگاه تختی را برطرف کنند تا برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا با مشکلی مواجه نشویم.

قنبرپور ورزشگاه تختی را سرمایه ملی برشمرد و در مورد اینکه این باشگاه چه تدابیری برای جذب تماشاگر دارد، ادامه داد: حضور علیرضا منصوریان برای جذب تماشاگر بی‌تاثیر نیست اما باید در این خصوص تمهیداتی و فکر اساسی داشته باشیم زیرا یک شبه نمی‌توان تماشاگر جذب کرد و این موضوع یک پروسه زمانبر است.

وی در مورد اینکه به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تمدید قرارداد کی‌روش موافق است یا خیر؟، تصریح کرد: در مجموع معتقدم کارلوس کی‌روش از شرایط فوتبال ایران شناخت خوبی پیدا کرده و ماندنش به سود فوتبال است اما باید وظایفش مشخص شده و تمکین بیشتری از فدراسیون داشته باشد. همچنین از مربیان ایرانی بیشتر در کادر فنی خود استفاده کند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با تاکید بر این که نظارت و کنترل بیشتری باید روی عملکرد کارلوس کی‌روش صورت گیرد، گفت: امروز جو عمومی و بازیکنان به عملکرد کی‌روش اعتقاد دارند، ضمن اینکه زمان اندکی تا جام ملت‌های آسیا باقی مانده است و تغییر کادر فنی در این مقطع به صلاح تیم ملی نبود.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...