نسخه چاپی

آغاز انتفاضه موشك

رییس ستاد انتفاضه و قدس گفت: روند مقاومت كه هم اكنون اسرائیلی ها را وادار به كشیدن دیوار حائل به دور خود كرده است، در مسیر تكاملی خود از «پرتاب سنگ» به «شلیك موشك» و مورد هدف قرار دادن مراكز نفتی و پایگاههای نظامی و فرودگاههای اسراییل و رسیدن به آمادگی برای اجرای عملیات در نزدیكی اصلی‌ترین مركز تأسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی یعنی نیروگاه دیمونا رسیده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، در پی انتشار پیام سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم فلسطین و واکنش های دوستان و دشمنان مقاومت نسبت به آن، رمضان شریف رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در اقصی نقاط را از راهبردهای اصلی و تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و از مشخصه‌های بارز آن برشمرد و اظهار داشت: بر این اساس با نگاهی واقع بینانه به پیام سرلشکر سلیمانی اهمیت راهبردی این پیام پس از مطرح شدن موضوع مسلح کردن کرانه باختری رود اردن و ضرورت ورود جهان اسلام از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این عرصه سرنوشت ساز بیشتر مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از مقاومت، مظهر افتخار کشورهای اسلامی و به مثابه تکلیف شرعی امت اسلامی محسوب می‌شود، گفت: توقف‌ناپذیری کمک‌های همه جانبه ایران در قبال مقاومت فلسطین و توسعه آن به اقدام عملی جهان اسلام در این زمینه، به طور قطع رژیم صهیونیستی را با یک سونامی ویران کننده رو به رو ساخته و تل آویو را با مشکلات بزرگ و در معرض یک مخمصه جدی و راهبردی قرار خواهد داد.

شریف با تاکید بر اینکه این پیام از سوی کسی صادر شده است که با تسلط و اشراف همه جانبه بر حوزه های مسئولیت و ماموریت خود بیش از آنکه حرف بزند عمل می کند و دشمنان نیز وی را با این خصوصیت می شناسند، پیام سرلشکر سلیمانی را پیامی چند بُعدی با چندین مخاطب مشخص و موثر خواند و تصریح کرد: نخستین مخاطب این پیام رژیم صهیونیستی و اشغالگران فلسطین است که می‌بایست دست از ارتکاب جنایات وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه و تداوم آدم کشی و کودک کشی دست بردارند و بدانند این کار تاوان سنگینی برای آنها خواهد داشت.

وی از جبهه سکوت پیشه‌گان جنایات ددمنشانه صهیونیستها به عنوان دومین مخاطب پیام فرمانده نیروی قدس سپاه یاد کرد و اظهار داشت: این جبهه در واقع با سکوت مرگبار خود شریک جرم جنایات ضد انسانی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به شمار می‌روند.

شریف خاطرنشان کرد: این طیف از مخاطبان جبهه‌ای نانوشته هستند که در یک ضلع آن کشورهای اروپایی و غربی مدعی دموکراسی و حقوق بشر و در راس آن رییس جمهور امریکا است که با اظهارات و دفاعیات شرم آور خود از جنایات صهیونیستها از یک سو موجب حیرت جامعه جهانی شده و از سوی دیگر در اواخر دوره زمامداری‌اش چهره واقعی خود را نمایان ساخته است.

رییس ستاد انتفاضه و قدس افزود: ضلع دیگر این جبهه را سازمان ها و مجامع بین المللی حقوق بشری مانند سازمان ملل متحد تشکیل می‌دهد که همچنان نظاره گر مطلق نسل کشی در غزه هستند.

وی سران مرتجع کشورهای عربی- اسلامی منطقه را ضلع دیگر جبهه سکوت پیشه‌گان خواند تصریح کرد: متاسفانه این گروه نه تنها در قبال جنایات غزه سکوت اختیار کرده‌اند، بلکه بر اساس مستندات و قرائن موجود همراهی ویژه ای با صهیونیستها در این جنگ نابرابر داشته و دارند.

رییس ستاد انتفاضه و قدس در ادامه تاکید کرد: مثلث سکوت پیشه‌گان که با سیاست های غلط و فریب کارانه خود به رغم برخی ژست‌های دیپلماتیک در حقیقت شرکای جنایات جنگی صهیونیستها هستند به شدت در افکار عمومی جهانیان مورد سوال، مواخذه و محاکمه قرار گرفته‌اند.

وی افزود: آزادگان و حق طلبان جهان و جوامع و ملل ظلم ستیز، دیگر مخاطبان پیام سرلشکر سلیمانی هستند که با پی بردن به ماهیت رژیم صهیونیستی در خط مقدم افشای جنایات جنگی غزه قرار گرفته اند و با نگاهی به آنچه در صحنه اعتراضات ضد صهیونیستی که این روزها در اقصی نقاط جهان شکل گرفته در می‌یابیم که این دسته از مخاطبان پیام فرمانده نیروی قدس سپاه را به خوبی درک کرده اند.

رییس ستاد انتفاضه و قدس، ملت فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی و رزمندگان حماس و جهاد اسلامی فلسطین را مهمترین مخاطبان پیام سرلشکر سلیمانی عنوان و تصریح کرد: این گروه مخاطبان با صبر، تحمل، مقاومت و ایستادگی وصف ناپذیر در برابر موج سنگین حملات دریایی، زمینی، هوایی صهیونیستها توانسته اند پرچم مقاومت را در سرزمین های اشغالی همچنان بر افراشته نگه دارند و اثبات کنند که با اعتماد به نفس و به نصرت الهی بدون نگاه سایرین در حال جهاد برای احقاق حقوق خود هستند.

وی با اشاره به بازتاب های پیام سرلشکر سلیمانی گفت: انتشار این پیام علاوه بر افزایش روحیه و انگیزه گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین در مقابله با متجاوزین و اشغالگران، سایه سنگین هراس و وحشت را در اردوگاه صهیونیستها و حامیان منطقه ای و فرا‌منطقه‌ای آنان مسلط ساخته است.

شریف خاطرنشان کرد: واکنش توام با خوشحالی و مسرت گروه‌های مقاومت فلسطین در قبال این پیام نشان می‌دهد که هماهنگی، هم‌افزایی و عزم اراده فراگیر جبهه مقاومت روندی فزاینده تر پیدا کرده است و آنان به صراحت از جنگ غزه به عنوان زمینه و بستری برای فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی یاد کرده اند.

وی افزود: مقاومت اسلامی که زمانی با انتفاضه سنگ دغدغه صهیونیستی بود اینک با ارتقای توانمندی‌های دفاعی خود آغاز انتفاضه موشک توازن وحشت و مرگ را در سرزمین های اشغالی برقرار کرده‌اند و موشک‌هایی که با دست یابی و دسترسی به تکنولوژی و تجربه جبهه حامی فلسطین و قدس، امروز خواب را از چشمان سردمداران دژخیم و کودک کش صهیونیستی ربوده است.

رییس ستاد انتفاضه و قدس با بیان اینکه آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد یک روند اسرائیلی است که طی 66 سال گذشته همواره مورد توجه سردمداران تل آویو و حامیان غربی- عربی آن بوده است، گفت: این روند زمانی رویای تسلط از نیل تا فرات و ایجاد خاورمیانه بزرگ را در سر داشت و اینک در رویارویی با روند مقاومت که روندی پایدار و رو به اقتدار و ارتقا است در حال زمین‌گیر شدن است.

وی افزود: روند مقاومت که هم اکنون اسرائیلی ها را وادار به کشیدن دیوار حائل به دور خود کرده است، در مسیر تکاملی خود از «پرتاب سنگ» به «شلیک موشک» و مورد هدف قرار دادن مراکز نفتی و پایگاههای نظامی و فرودگاههای اسراییل مانند بن گوریون و رسیدن به آمادگی برای اجرای عملیات در نزدیکی اصلی‌ترین مرکز تأسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی یعنی نیروگاه دیمونا رسیده است.

شریف با بیان اینکه پیام روشن سردار سلیمانی برای صهیونیستها موجب شده که آنان بیش از هر زمان دیگری نا امنی و تهدید به نابودی را در کنار خود احساس کنند اظهار داشت: این پیام واکنش‌ها و پاسخ های فراروی آن به ویژه از سوی گروه های مقاومت فلسطین در عمق خود نشان می‌دهد که جنگ غزه در مرحله جدیدی قرار گرفته است و جنگ شکل دیگری به خود خواهد گرفت که نیروهای دفاعی مقاومت آن را به گونه‌ای مدیریت خواهند کرد که هیچ قدرت نظامی و امنیتی در بلوک سلطه و صهیونیسم و نیز ارتجاع عرب قادر نخواهد بود روند انتقالی و پیروزی آفرین آن‌ را متوقف سازد.

رییس ستاد انتفاضه و قدس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بایستی خود را برای شرایطی جدید که در آن وحشت، هراس، سختی‌ها و دشواری‌های فراوان حرف اول را می‌زند آماده کند، افزود: در این شرایط دیگر کاری از حامیان و شرکای این جنایات ساخته نخواهد بود و تنها باید در عزای رژیم صهیونیستی به سوگ بنشینند.

شریف در پایان تصریح کرد: شکی نیست در آینده‌ای بسیار نزدیک ملت فلسطین نه در جنگ غزه که در نبرد نهایی با صهیونیست‌ها و اخراج اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین پیروز خواهند شد و آنگاه وقت محاکمه و مجازات حامیان و شرکای جنایات جنگی و ظلم حدود 70 ساله علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین خواهد بود.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...