نسخه چاپی

اپوزیسیون: لباس اشتون در بغداد نشانه اقتدار ایران است

اقتدار ایران در مذاكرات بغداد با 1+5 و كوتاه نیامدن تیم مذاكره كننده كشورمان در مواجهه با طرف غربی، اپوزیسیون و ضدانقلاب را به وحشت و هراس انداخته است.

کیهان نوشت:
نوری زاده، ضد انقلاب فراری که معمولاً در رسانه های اپوزیسیون در قامت کارشناس او را جا می زنند این بار در به اصطلاح تحلیل مذاکرات بغداد با صدای آمریکا به گفت وگو پرداخت و در شرایطی که گویا از توافق بر تداوم مذاکرات عصبانی شده است درباره وضعیت اپوزیسیون اظهار نگرانی کرد و ادامه داد: یا غربی ها آنچه می گویند منافقانه می گویند یا باید به آن پایبند باشند. نوری زاده بلافاصله هراسان تصریح می کند؛ باید مراقب باشیم ما را نفروشند.
حسن داعی میهمان دیگر صدای آمریکا بود که گفت: «برنامه هسته ای جمهوری اسلامی بخشی از حیاتش است و در این باره کوتاه نمی آید تنها راه حل، رفتن این حکومت است!»
وی در ادامه افزود: «هیچ راه خروجی برای مشکلات سیاسی اقتصادی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی نیست و تا موقعی که این نظام برجاست روز به روز بدتر خواهد شد. در همه موارد همین است. روز به روز بحرانی تر می شود.»
گزافه گویی های «داعی» به حدی بود که حتی صدای مجری برنامه تفسیر خبر صدای آمریکا هم درآمد و در پاسخ به این ادعای «داعی» گفت: «این صحبتی که آقای داعی می فرمایند سالهاست که از سوی اپوزیسیون «مطرح» می شود که «هیچ راهی نیست جز اینکه این حکومت براندازی شود» و می بینیم حکومت به عمر خودش ادامه داده و اتفاقی هم نیفتاده است.»
حسن داعی ضمن گلایه از غربی ها بخاطر مذاکره با ایران بر سر مسئله هسته ای، علت این امتیاز دادن ها را این گونه برشمرد: «غرب بخاطر انتخابات آقای اوباما و بحران در اروپا این مذاکرات را ادامه می دهند و به ایران امتیاز می دهند. مثلاً وقتی جمهوری اسلامی در این شرایط منطقه به آنها تحمیل کرد که برویم بغداد، این از آن ژست های حسن نیتی است که غرب به جمهوری اسلامی می دهد.» عصبانیت اپوزیسیون از اقتدار ایران در مذاکرات تا جایی است که «داعی» با اشاره به پوشش خانم اشتون آن را به تمسخر گرفته و گفت: «همچنین به لباس خانم اشتون نگاه کنید، بخاطر اینکه نظر جمهوری اسلامی را جلب کند یک لباسی پوشیده است که معلوم نیست چه جور لباسی است، حجاب یا غیرحجاب است!»

۱۳۹۱/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...