نسخه چاپی

آسمان و بهار نیوز مجرم شناخته شدند

هیئت منصفه مطبوعات استان تهران نظر خود را درباره موارد اتهامی مدیر مسئول روزنامه آسمان و مدیر سایت خبری بهار نیوز اعلام كرد .

به گزارش نما علی اکبر کسائیان در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : جلسه رسیدگی به اتهامات مدیر مسئول روزنامه آسمان ، مدیر سایت خبری بهار نیوز و مدیر خبرگزاری دانشجو صبح امروز در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور اعضای هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد.

وی گفت : پرونده مدیر مسئول روزنامه آسمان به اتهام " انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی ، توهین به مقدسات و اشاعه مطالب خلاف عفت عمومی" با شکایت مدعی العموم تشکیل شده بود که با ختم رسیدگی به این پرونده اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان تهران وارد شور شدند و مدیر مسئول این روزنامه را در موارد اتهامی مطرح در کیفرخواست با اتفاق آرا مجرم تشخیص داد .

دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران ادامه داد : همچنین اعضای این هیئت متهم پرونده را به اتفاق آرا مستحق تخفیف در مجازات ندانست .

کسائیان گفت : پرونده دیگری که در جلسه امروز مورد رسیدگی قرار گرفت ، پرونده مدیر سایت خبری "بهار نیوز" با دو عنوان اتهامی "افترا و نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر" بود که با ختم رسیدگی به این پرونده نیز اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان تهران وارد شور شد و متهم پرونده را در هر دو مورد عناوین اتهامی با اکثریت آرا مجرم و مستحق تخفیف در مجازات دانست .

وی افزود : همچنین در جلسه امروز قرار بود به اتهامات مدیر خبرگزاری دانشجو رسیدگی شود اما در ابتدای جلسه اعلام شد شاکی پرونده کتبا رضایت داده است ، بنابراین پرونده مختومه شد .

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...