نسخه چاپی

آغاز جمع آوری تابلوهای پارك ممنوع

رئیس پلیس راهور تهران از آغاز اصلاح و جمع آوری تابلوهای غیر ضرور پارك ممنوع و پارك مطلقا ممنوع خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ تیمور حسینی اظهار داشت: پس از اعلام رئیس پلیس راهور درباره کاهش تابلوهای پارک ممنوع و ساماندهی انتقال خودروها به پارکینگ، این موضوع در دستور کار ماموران راهور تهران قرار گرفت و در حال حاضر مشغول آمایش تابلوها و کاهش آنها در سطح شهر هستیم.

وی ادامه داد: تابلوهای اضافی از سطح شهر جمع آوری و برخی از تابلوهای توقف ممنوع نیز زمان دار می شوند.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به ساماندهی انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ افزود:براساس قانون رانندگان خودروهای جرثقیل حق ندارند با استفاده از دستگاههای بانکی در هنگام حضور رانندگان پولی دریافت کنند و موظفند خودرو را با حضور مالک تحویل وی دهند.

به گفته حسینی، تابلوهای راهنمایی در تهران قابلیت الکترونیکی شدن را دارند و بهتر است این تابلوها تغییر کرده و الکترونیکی شود.

وی از توقیف موتورهای سه چرخ خبر داد و گفت:ساماندهی موتورهای سه چرخ بر عهده پلیس نیست و براساس آئین نامه ها تردد این وسایل در سطح شهر ممنوع است. ماموران پلیس در صورت مشاهده اینگونه وسایل نقلیه آنها را توقیف می کنند.

رئیس پلیس راهور تهران در واکنش به گلایه های مردم در مورد توقف خودروها درحاشیه بزگراهها قبل از ورودی محدوده طرح ترافیک با اعلام اینکه مشکلات ترافیکی پایتخت زیاد است،تاکید کرد: اگر ماموران به صورت مقطعی در حال گشت زنی در این مناطق باشند از توقف خودروها جلوگیری کرده و آنها را اعمال قانون می کنند.

۱۳۹۳/۵/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...