نسخه چاپی

سمیر نصری از فوتبال ملی خداحافظی كرد

ها‌فبك فرانسوی منچسترسیتی از بازی‌های ملی خداحافظی و عنوان كرد، به زودی دلایل خداحافظی خودش را اعلام خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا : سمیر نصری که برای جام‌جهانی 2014 به تیم ملی فرانسه دعوت نشد، تصمیم گرفت تا از بازی‌های ملی خداحافظی کند. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد، دیگر برای تیم ملی فرانسه بازی نخواهد کرد؛ چرا که بازی برای فرانسه او را ناراحت می‌کند.

ها‌فبک منچسترسیتی که در تیم ملی فرانسه با دیدیه دشان به مشکل برخورد، درباره خداحافظی از تیم ملی این کشور گفت: تصمیمم را گرفته‌ام. در واقع چند ماه پیش بود که به این جمع بندی رسیدم که از تیم ملی فرانسه خداحافظی کنم اما این تصمیم را اعلام نکردم؛ چرا که می‌خواستم در بهترین زمان ممکن تصمیمم را اعلام کنم. به زودی به طور مفصل درباره خداحافظی از تیم ملی فرانسه صحبت خواهم کرد و خیلی از مسائل پشت پرده را برملا می‌کنم.

سمیر نصری هفت سال پیش برای اولین بار به تیم ملی فرانسه دعوت شد. او در این مدت 41 بار پیراهن "خروس‌ها" را بر تن کرد و پنج گل به ثمر رساند. او همچنین در جام‌جهانی 2010 برای تیم ملی فرانسه به میدان رفت.

ها‌فبک سابق تیم ملی فرانسه ادامه داد: وقتی به همراه فرانسه در یورو 2012 شرکت کردم رسانه‌ها خیلی من را اذیت کردند. اکنون از زندگی در انگلیس لذت می‌برم. هر وقت که برای تیم ملی فرانسه بازی کرده‌ام، ناراحت شده‌ام. نمی‌خواهم دیگر این شرایط را تجربه کنم. من با تیم ملی فرانسه به هیچ افتخاری نرسیدم. به همین خاطر خداحافظی از بازی‌های ملی تصمیم آسانی بود که گرفتم.

سمیر نصری در تیم منچسترسیتی در این فصل باید با فرانک لمپارد برای حضور در ترکیب ثابت رقابت‌ کند. او درباره این بازیکن گفت: لمپارد بازیکن بزرگی است و تجربه بالایی دارد. حضور او قطعا می‌تواند به سود منچسترسیتی باشد. خیلی از حضور لمپارد در تیم خوشحالم. مطمئنم که تجربه او کمک خواهد کرد که ما در آینده به موفقیت برسیم.

۱۳۹۳/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...