نسخه چاپی

انصاری‌فرد: به من بدهكارند!

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراكتورسازی با گلایه از مسئولان سازمان لیگ گفت: من آقای گل ایران شدم ولی نامم در بین گزینه‌های بهترین بازیكن لیگ برتر نبود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم کریم انصاری‌فرد که جایزه بهترین گلزن لیگ را از علی دایی گرفت در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در این مورد گفت: علی دایی آقای گل جهان است و به همین دلیل او باید این جایزه را به من می‌‌داد. دایی برای من آرزوی موفقیت کرد و من هم از او تشکر کردم. باید از زحمات برادرم منوچهر و همچنین دکتر بهرامی‌نژاد که در 6 سال اخیر با او تمرین کردم تشکر کنم. آنها واقعاً زحمات زیادی برایم کشیدند.

وی تاکید کرد: از مسئولان این مراسم و سازمان لیگ گلایه دارم. باید در بین کاندیدای بهترین بازیکن فصل هم قرار می‌گرفتم و دلیلی نداشت چون جایزه بهترین گلزن را گرفتم، در میان کاندیدای بهترین بازیکن نباشم. معمولاً یک بازیکن براساس آمارهای بازی‌اش به عنوان بهترین انتخاب می‌شود.

انصاری‌فرد افزود: سال گذشته 14 گل زدم و 8 پاس گل دادم. در جام حذفی هم گل زدم و تیمم در این جام قهرمان شد. باید در بین کاندیدای بهترین بازیکن لیگ قرار می‌گرفتم اما با وجود اینکه آقای گل شدم نامم در فهرست کاندیدای بهترین بازیکن لیگ وجود نداشت.

انصاری‌فرد در این مورد که خیلی‌ها معتقدند باید تیم منتخب فصل هم توسط مسئولان انتخاب می‌شد، گفت: من هم معتقدم که باید انتخاب می‌شد. البته همین که چنین مراسمی برگزار شد خوب است و مطمئناً در سال‌های آینده بهتر می‌شود. خیلی خوشحالم که حداقل بابت آقای گلی یک جایزه گرفتم. چند سال پیش در سایپا آقای گل شدم ولی به من کفش طلا ندادند. حالا این کفش را یا باید خودم تهیه کنم یا اینکه فدراسیون به من بدهد. آنها یک کفش طلا به من بدهکار هستند.

برخی معتقدند انتخاب عباس‌زاده مهاجم پرسپولیس به عنوان پدیده لیگ برتر منطقی نبود و مهدی شریفی مهاجم سپاهان باید انتخاب می‌شد. انصاری‌فرد در این مورد عنوان کرد: همانطور که گفتم انتخاب بهترین‌ها براساس آمار بازیکن مورد نظر است. اگر اشتباه نکنم آمار شریفی در سال گذشته بهتر بود ولی با این حال باید به عباس‌زاده تبریک بگویم.

انصاری‌فرد در مورد فصل آینده و اینکه چه تصمیمی دارد به تسنیم گفت: دوست ندارم دنبال بازارگرمی باشم. هدفم رفتن به اروپاست و هر وقت تیمم انتخاب شد در موردش حرف می‌زنم.

او در مورد اینکه اگر رفتنش به اروپا منتفی شود آیا در ایران خواهد ماند گفت: خیر، تا آنجا که امکان داشته باشد سعی می‌کنم در ایران نمانم. در واقع بازی در لیگ ایران آخرین اولویت من است.

۱۳۹۳/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...